خاطرات روزانه پاسدار شهید مهدی محمدباقری (۳۰)/ شهادت خلبان ایرانی در بندرعباس

پاسدار شهید «مهدی محمدباقری» در خاطرات خود شرح حالی از شهادت ۲ خلبان ایرانی طی انجام عملیات مانور در بندرعباس را بیان می‌کند.
کد خبر: ۳۴۲۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۰ - 22April 2019

به گزارش خبرنگار ساجد، پاسدار شهید «مهدی محمدباقری» در تاریخ یکم تیر ۱۳۳۷ در تهران چشم به جهان گشود. وی در تاریخ ۲۸ بهمن ۱۳۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی منطقه فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

خاطرات روزانه پاسدار شهید مهدی محمدباقری (۳۰) / شهادت خلبان ایرانی در بندرعباس

تصویر دفترچه خاطرات پاسدار شهید «مهدی محمدباقری»

خاطرات روزانه پاسدار شهید مهدی محمدباقری (۳۰) / شهادت خلبان ایرانی در بندرعباس

ادامه متن دفترچه خاطرات را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«پنج شنبه ۱۳۶۰/۱۱/۲۲
امروز مصادف با پیروزی انقلاب اسلامی در بندرعباس ضمن اینکه خیلی خوب بود، ولی یک حادثه ناگوار پیش آمد آن هم سقوط یک هواپیما در مانور شد آن هم نزدیک جایگاه در دریا افتاد که دو خلبان شهید شد و شهر عزادار شد.

جمعه ۱۳۶۰/۱۱/۲۳

امروز روز استراحت بود و صبح به اتفاق ۴ نفر به دریا رفتیم و یک قایق کرایه کردیم و یک سری عکس به یادگار با دوربین برادر آقداش گرفتیم و روز خوبی بود.

شنبه ۱۳۶۰/۱۱/۲۴

امروز طبق روال عادی گذشت.

یکشنبه ۱۳۶۰/۱۱/۲۵

امروز باران فراوانی آمد و دریا خشمگین شده بود شهر را آب گرفته بود تمام مغازه‌ها بسته بود و دریا تماشایی بود و شب تا ساعت ۱۲ بیدار بودیم و کمی سینه زنی کردیم.

دوشنبه ۱۳۶۰/۱۱/۲۶

امروز به اتفاق دیگر برادران به کنار ساحل رفتیم و مقداری صدف پیدا کردیم و این روز‌ها یک روز درمیان تمرین کشتی می‌کنیم که دیروز غضروف گوشم شکست.

سه شنبه ۱۳۶۰/۱۱/۲۷

امروز مقداری در شهر گشت زدم و بعدازظهر با اسماعیل که از فامیل‌های فرهاد و جواد و منصور بود ملاقات کردم. امشب هم ساعت ۳ تا ۴ نگهبان آسایشگاه می‌باشم».

ادامه دارد...

نظر شما
پربیننده ها