مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه سوادکوه شمالی خبر داد؛

برگزاری همایش «یاد مطهر» در سوادکوه شمالی

حجت الاسلام «ابوالقاسم مهدویان» از برگزاری همایش «یاد مطهر» در سوادکوه شمالی خبر داد.
کد خبر: ۳۴۲۸۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲ - 20April 2019

برگزاری همایش «یاد مطهر» در سوادکوه شمالیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «ابوالقاسم مهدویان» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه سوادکوه شمالی در جلسه هفته عقیدتی سیاسی که در سالن فرماندهی سپاه سوادکوه شمالی برگزار شد، اظهار داشت: معلمان، مربیان عقیدتی، مدرسان و هادیان سیاسی مشعل روشن هدایت و بصیرت هستند که رسالت و  آگاهی بخشی و بیداری جامعه را بر عهده دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه سوادکوه شمالی افزود: اصلاح رفتار اجتماعی افراد جامعه و ارتقای این رفتار می‌تواند در آینده گام‌های موثر و سازنده‌ای جهت تقویت و افزایش روحیه معنوی و سیاسی جامعه شود.

مهدویان خاطرنشان کرد: استفاده از آثار و افکار شهید مطهری می‌تواند به بالا بردن سطح بصیرت سیاسی و عقیدتی جامعه کمک شایانی کند.

وی با تاکید بر برگزاری با کیفیت برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی خاطرنشان افزود: اجرای نشست‌های عقیدتی و سیاسی، دیدار با خانواده شهدا معلم، تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی در قالب همایش یاد مطهر، اجرای مسابقات ورزشی و فرهنگی با موضوع آثار شهید مطهری، اردوی پایوران و سربازان، حضور در نماز جمعه و دیدار با امام جمعه شهرستان از اهم برنامه‌های این هفته است.

در ادامه نیز اعضاء جلسه نقطه نظرات خود را در جهت بهبود کمی و کیفی برنامه‌ها بیان داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار