سردار رحیمی:

تروریست نامیدن سپاه نشان‌دهنده ضعف و عصبانیت دشمن است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تروریست نامیدن سپاه پاسداران توسط آمریکا را نشان‌دهنده ضعف و عصبانیت دشمن دانست.
کد خبر: ۳۴۲۸۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸ - 20April 2019

تروریست نامیدن سپاه نشان از ضعف و عصبانیت دشمن داردبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ امروز (شنبه) در همایش اتحاد و همدلی نیرو‌های مسلح در دفاع از انقلاب اسلامی و حمایت از سپاه پاسداران، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران مدیون خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران است، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به این خانواده‌ها افتخار می‌کند که در هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشم‌داشتی پا در رکاب بودند و از هستی خود گذشتند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه آمریکا به سردمداری ترامپ یکی از احمق‌ترین آدم‌های تاریخ، سپاه را که نهادی مردمی است، تروریست می‌نامد، گفت: اینکه سپاه را تروریست می‌دانند، نشان از ضعف دشمن و پیروزی سپاه است.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: سپاه به گونه‌ای در تمامی صحنه‌ها عمل کرده است که باعث عصبانیت آمریکا شده است.

سردار رحیمی گفت: تصمیم آمریکا برخلاف آنچه که مقامات آمریکایی می‌پنداشتند، باعث وحدت و همدلی در کشور شد و مردم با اعلام حمایت از سپاه، همچون گذشته نشان دادند که بزرگترین پشتوانه نظام هستند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ادامه به اقدامات وزارت اطلاعات در تأمین امنیت کشور اشاره کرد و با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان (عج) در عین گمنامی برای برقراری امنیت از جان خود می‌گذرند، گفت: دستگیری ریگی یکی از بزرگترین کار‌های وزارت اطلاعات بود که در دنیا بی نظیر بوده است.

وی با اشاره به اینکه نیرو‌های مسلح کشور هیچ هراسی از دشمنان ندارند، گفت: امروز نیرو‌های مسلح همدل و همنوا در کنار هم و در مقابل دشمن ایستاده اند.

سردار رحیمی گفت: دشمن ۴۰ سال است که ما را تحریم کرده است، اما ما همچنان با سربلندی در حال پیشرفت هستیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه در سیل اخیر کشور، آمریکا و کشور‌های حامی آن ماهیت خود را نشان دادند، گفت: آمریکا اجازه نداد که کمک‌های مردمی برای کمک به سیل‌زدگان وارد ایران شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار