نماینده ولی فقیه در لرستان:

رئیس جمهور به مردم این اطمینان را بدهد که خسارات جبران می‌شود

آیت الله «سید احمد میرعمادی» گفت: رئیس جمهور در رابطه با برنامه زمان‌بندی برای بازسازی و رفع مشکلات ناشی از سیل به مردم این اطمینان را بدهد که خسارات جبران می‌شود.
کد خبر: ۳۴۲۸۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴ - 20April 2019

رئیس جمهور به مردم این اطمینان را بدهند که خسارات جبران می شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، آیت الله «سید احمد میرعمادی» نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد امروز (شنبه) در ستاد جلسه مدیریت بحران لرستان که با حضور رئیس جمهور در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: می‌توان از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و دولتی مانند سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی و طلاب که خدمات ارزشمندی در مناطق سیل‌زده لرستان انجام دادند، برای حل مشکلات استفاده کرد.

وی تدبیر مقام معظم رهبری برای جبران خسارت‌های سیلاب را امیدبخش  دانست و  با بیان اینکه پیگیری و تماس‌های مجدانه و مستمر رئیس جمهور نیز باعث دلگرمی مردم شده است، خطاب به وی افزود: خسارت‌ها رخ داده و گزارش‌ها نیز به شما ارائه شده است، در این راستا انتظار داریم که شما دستور بدهید که دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های بازسازی و جبران خسارت خود را در این رابطه ارائه دهند.

آیت الله میرعمادی گفت: رئیس جمهور در رابطه با برنامه زمان‌بندی برای بازسازی و رفع مشکلات ناشی از سیل به مردم این اطمینان را بدهد که خسارت‌ها جبران می‌شود.

وی معیشت را مهمترین مشکل کنونی سیل‌زدگان دانست و تصریح کرد: با توجه به آسیب‌های مالی و صدمات روحی که مردم متحمل شده‌اند، انتظار پیگیری و رفع این مشکلات را از مسئولان و دولت دارند.

امام جمعه خرم آباد در ادامه گفت: انتظار این بوده که زمین‌های کشاورزی آبی و همچنین وضعیت تخصیص آب لرستان به میانگین کشوری برسد و یک سد بزرگ در استان احداث شود که برای استان‌های دیگر نیز رفع خطر کند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این که مهمترین مشکل لرستان بیکاری است، اظهار داشت: در این شرایط فعلی کشور انتظار نداریم که کارخانه جدیدی در لرستان ایجاد شود، اما زمینه مشارکت مردم در ایجاد فرصت‌های شغلی در استان فراهم شود؛ چرا که لرستان دارای ظرفیت‌های فراوانی است و دولت می‌تواند با هدایت سرمایه گذاران زمینه ایجاد اشتغال در لرستان را فراهم کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار