پویش گلریزان برای کمک به سیل‌زدگان در شبکه افق/ «مهربان جهان» به شبکه افق می‌آید

ویژه‌برنامه «مهربان جهان» به مناسبت سالروز میلاد امام عصر (عج)، به صورت زنده از شبکه افق پخش می‌شود.
کد خبر: ۳۴۲۸۹۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹ - 20April 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، برنامه تلویزیونی «مهربان جهان» به مناسبت سالروز میلاد امام عصر (عج) از این شبکه پخش خواهد شد.

این برنامه با اجرای شهرام شکیبا و با حضور مهمانانی همچون اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت‌الاسلام معزی نماینده ولی فقیه در هلال احمر، موگویی مستندساز حاضر در سیل اخیر در شهرهای مختلف کشور، عصمت احمدیان مادر از مادران شهدا، حامد محضرنیا و حسن خانچی از خوانندگان کشورمان، برخی از عکاسان خبری حاضر در استان‌های حادثه‌دیده از سیل و نیز چهره‌هایی از سپاه، ارتش، بسیج، هلال احمر و آتش‌نشانی که در امدادرسانی به سیل‌زدگان پیشقدم بوده‌اند، حوالی ساعت 21:00 شنبه 31 فروردین ماه به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

همچنین در بخشی دیگر از برنامه «مهربان جهان»، شاهد اجرای استندآپ کمدی با حضور محمدجواد رضایی خواهیم بود.

ارتباط زنده با مسجد مقدس جمکران و نیز شهرهای مختلف استان خوزستان و لرستان، دیگر بخش‌های این برنامه است.

یکی از مهمترین بخش‌های برنامه «مهربان جهان»، پویش گلریزان برای کمک به هموطنان سیل‌زده است؛ مخاطبان شبکه افق می‌توانند برای شرکت در این پویش، با شماره‌گیری #99*8877* به مقدار دلخواه به سیل‌زدگان کمک کنند و سپس عکسی از صفحه پرداخت خود تهیه و در شبکه‌های مجازی به شماره 09018381031 ارسال کنند تا در قرعه‌کشی سفر به کربلای معلی شرکت داده شوند. اسامی برندگان این قرعه‌کشی در برنامه «مهربان جهان» اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار