روحانی در جمع مردم پلدختر:

دولت در کنار مردم پلدختر است

رئیس جمهور با تأکید بر پشتیبانی دولت از مردم پلدختر گفت: هرچه سریع‌تر باید خانه‌سازی آغاز و خسارت مردم پرداخت شود.
کد خبر: ۳۴۲۹۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰ - 20April 2019

دولت در کنار مردم پلدختر استبه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «حسن روحانی» رئیس جمهور صبح امروز (شنبه 31 فروردین) در جمع مردم پلدختر در سخنانی با بیان اینکه بدانید که قلب همه مردم ایران در این ایام در کنار شما بود و برای شما می‌تپید، اظهار داشت: من یادم نمی‌رود در لحظاتی که اینجا سیل شما را محاصره کرده بود، شب بود و دسترسی به اینجا امکان پذیر نبود و من با آقای استاندار در تماس بودم و همه ما نگران سلامت شما مردم بودیم؛ صبح وقتی مطلع شدیم شما که جان عزیز شما مردم سلامت است همه خوشحال شدیم گرچه شما با یک خسارت بسیار سنگین مواجه شدید.

وی افزود: مردم عزیز پلدختر! اینجا جزو سرزمین دفاع مقدس است و در طول هشت سال دفاع مقدس در بسیاری از اوقات در مسیر خوزستان از اینجا عبور می‌کردیم. مردم پلدختر مردمی فداکار و ایثارگر هستند.

رئیس جمهور با بیان اینکه دست توسل ما به سوی صاحب امشب و فرداست، گفت: امشب شب ولادت منجی عالم بشریت است و دست توسل ما به سوی آن کسی است که ایران و جهان را نجات خواهد داد و امروز هم در ذیل توجهات اوست که ایران ما در برابر همه مشکلات مقاومت و ایستادگی کرده است. مردم مهربانی و ایثار و فداکاری خود را نشان دادند و وقتی دیدند در گرفتاری و مشکلات هستید همه در کنار شما آمدند، ارتش، سپاه، بسیج و… به کمک شما آمدند.

روحانی با اشاره به اینکه دولت رسیدگی به پلدختر، معمولان و روستاهای آسیب دیده در این منطقه که خسارت‌ها بسیار سنگین را دیده اند در اولویت برنامه خود قرار می‌دهد، اظهار داشت: ان‌شاءالله قرارگاه بازسازی و سازندگی اولاً زمین لازم را برای خانه شما در همین جا مهیا و خریداری می‌کند و بلافاصله شروع می‌کند به ساخت منازل تخریب شده و مرمت خانه‌های آسیب دیده.

وی گفت: همه کشاورزان و کسبه و تولید کنندگانی که آسیب دیده‌اند، مقررات لازم را روز چهارشنبه در دولت تصویب کردیم تا خسارت پرداخت شود؛ همین جا به رئیس بنیاد مسکن می گویم که مردم این سرزمین، مردم پلدختر، مردم وفادار به ایران، مردم پاسدار ایران و مردمی که در دوران دفاع مقدس آن همه تلاش و فداکاری کردند نیازمند و خواستار آن هستند که دولت باهمه توان در خدمت مردم باشد.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه هرچه سریع‌تر باید خانه سازی آغاز شود و خسارت مردم پرداخت شود، خطاب به مردم افزود: به شما قول می‌دهم دولت در کنار شما خواهد بود، نگویند به شما که دولت بعد از چند روز فراموش می‌کند. دولت در کنار شماست و هفتگی و روزانه از مناطق سیل زده خبرگیری می‌کنیم و قرارگاه به طور مؤثر فعال است و در کنار شما خواهیم بود تا زمانی که زندگی شما به شرایط عادی برگردد.

روحانی با بیان اینکه توکلتان به خداوند باشد، رهبری همه فکرش و تلاشش برای بازسازی این منطقه است و ماهم در کنار شما خواهیم بود، تصریح کرد: نیروهای مسلح و بسیج و همه مردم در کنار شما هستند، ان شاء الله خداوند یار و نگهدار شما باشد، همه مسئولان استان در کنار شما خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار