نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

هر چه دین خدا را بهتر اجرا کنیم، فضا برای ظهور آماده‌تر خواهد شد

آیت الله « مصطفی علماء» گفت:هر چه دین خدا را بهتر بفهمیم و اجرا کنیم، فضا برای ظهور آماده‌تر خواهد شد و به آن زمان مهم نزدیک تر خواهیم شد.
کد خبر: ۳۴۲۹۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴ - 20April 2019

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه،آیت الله «مصطفی علماء» نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه در جشنی که به مناسبت ولادت با سعادت منجی عالم بشریت امام زمان(عج) امروز (شنبه)در اداره کل دادگستری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در روایت داریم که وقتی حضرت ظهور می کنند  فضای همه انسان ها عوض می شود و فهم و درک انسان ها بالا می رود و این یکی از علائم مهم برای ظهور حضرت است.
 
نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه تاکید کرد: هر چه دین خدا را بهتر بفهمیم و اجرا کنیم، فضا برای ظهور آماده‌تر خواهد شد و به آن زمان مهم نزدیک تر خواهیم شد.
 
آیت الله علماء با اشاره به اینکه باید قدر هدایت خداوند را بیشتر بدانیم و موهبت هایی مثل ولایت و قرآن کریم که امروز ما در محضر آن هستیم را بیشتر درک کنیم تاکید کرد : بیش از 1400 سال است که مفسرین بر روی مفاهیم بلند قرآن کریم کار می کنند و هنوز جای کار و بررسی دارد.
 
 
وی افزود: همه  ما باید زمینه ظهور حضرت ولی عصر(عج) را آماده کنیم و اگر حضرت زمینه را آماده ببیند، حتما خواهد آمد و باید بیندیشیم که چه مقدار قرآن را درک کرده ایم و آن را به صورت عملی در زندگی اجرا کرده ایم.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه  خاطرنشان کرد: یکی از کارهایی که برای زمینه سازی ظهور حضرت باید انجام بدهیم این است که هر کدام از ما به وظایف خود به درستی عمل کنیم و به جامعه اسلامی و تعالی فرهنگ اسلامی خدمت کنیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار