سردار کارگر:

مرکز فرهنگی دفاع مقدس «خراسان شمالی» سال آینده افتتاح می‌شود

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: سال آینده مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان شمالی را به طورکامل افتتاح به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۳۴۲۹۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴ - 20April 2019

مرکز فرهنگی دفاع مقدس «خراسان شمالی» سال آینده افتتاح می‌شودسردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی بعد از بازدید از مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان اظهار کرد: مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان شمالی قرار بود، دهه فجر امسال افتتاح شود؛ اما چون روند ساخت این مرکز فرهنگی حدود 30 تا 35 درصد پیشرفت داشته است؛ لذا نمی‌توان در سال جاری آنرا افتتاح کرد.

وی افزود: استاندار خراسان شمالی یک فرد جهادی، انقلابی و پای کار است؛ در دیداری که با وی داشتیم، قرار شد بازدیدی از مرکز فرهنگی داشته باشد تا در روند مراحل ساخت این مرکز قرار گیرد.

سردار کارگر درخصوص زمان افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان شمالی بیان کرد: در دیداری که با استاندار داشتیم به این نتیجه رسیدیم که اگر توانستیم یک یا دو فاز را قبل از پایان سال 98 به مرحله بهره برداری برسانیم؛ ولی اگر به مرحله بهره‌برداری نرسیدف سال آینده مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان شمالی را به‌طور کامل افتتاح می‌کنیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار داشت: در حال حاضر تعداد 15 مرکز فرهنگی دفاع مقدس در سراسر کشور وجود دارد و امسال نیز قرار است 6 مرکز فرهنگی در سوم خرداد و 6 مرکز فرهنگی دیگر در دهه فجر افتتاح شود.

وی با تاکید بر اینکه جوان‌های امروزی از جوان‌های دوران دفاع مقدس کمتر نیستند، گفت: بیشترین هدف‌گذاری جهت ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس قشر جوان و نوجوان است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پایان با بیان اینکه سال 97 بیش از 7 میلیون نفر به راهیان نور اعزام شدند، گفت: 70 درصد این جمعیت را جوانان 15 تا 30 را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار