سردار کارگر در خراسان شمالی:

عامل پیروزی ما در دفاع مقدس روحیه جهادی مردم بود

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در دیدار با استاندار خراسان شمالی، گفت: عاملی که باعث پیروزی ما در دوران هشت سال دفاع مقدس شد، روحیه جهادی مردم بود؛ قدرت موشکی، هسته‌ای و پزشکی کشورمان برگرفته از روحیه جهادی است.
کد خبر: ۳۴۲۹۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱ - 20April 2019

عامل پیروزی ما در جنگ تحمیلی هشت ساله روحیه جهادی مردم بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سردار «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، امروز (شنبه 31 فروردین‌ماه)، به همراه سرهنگ «احیامحمد امیری» مدیرکل حفط آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی با «محمدعلی شجاعی» استاندار خراسان شمالی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار کارگر در این دیدار با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس حضور فرماندهان جنگ در کنار رزمندگان باعث دلگرمی آن‌ها می‌شد، اظهار داشت: در حال حاضر هم وقتی استانداری در کنار مردم باشد تا از نزدیک در جریان مشکلات آن‌ها قرار گیرد، از آلام مردم کاسته می‌شود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری، گفت: سیل، زلزله و دیگر بلایای طبیعی همیشه وجود دارد کاری که ما باید انجام دهیم این است که اقدامات پیشگیرانه قبل از وقوع حوادث را در دستورکار قرار دهیم.

وی با اشاره به حادثه سیلاب‌های اخیر در کشور بیان داشت: این حادثه نشان داد که باید اختیارات استانداران بیشتر شود؛ زیرا اگر استانداران محلی و منطقه ای مسائل مربوط به حوزه خودشان را حل کنند و وابسته به تهران نباشند، بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

این مقام مسوول، دفاع مقدس را یک گنج برای کشور خواند و گفت: در آن دوران، در کشور چیزی نداشتیم و سپاه و بسیجی نبود که از آن ها کمک بگیریم. دفاع مقدس یک جنگ جهانی کوچک بود و 35 کشور پشت عراق بودند و به ما حمله کردند همچنین در آن دوران ما تحریم بودیم و کشورهای دیگر ما را تهدید می‌کردند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس روحیه جهادی مردم و رزمندگان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی را عامل اصلی پیروزی کشور در مقابل دشمن بعثی و متحدانش عنوان کرد و گفت: قدرت موشکی، هسته ای و پزشکی کشورمان نیز برگرفته از روحیه جهادی است.

سردار کارگر تصریح کرد: مشکلاتی که در کشور وجود دارد مربوط به این دولت و دولت قبلی و دولت های قبل تر از آن نمی شود، اتفاقاتی در کشور به وجود آمده که باعث ایجاد مشکلات شده و حالا باید جلوی آن را بگیریم و یک حرکت انقلابی و جهادی انجام دهیم.

وی اذعان کرد: در مورد راهیان نور اجازه ندادیم  این حرکت جهادی ارزشمند دچار مسائل جناحی و سیاسی شود. در سال 96 تعداد هفت میلیون و 67 هزار نفر با کمک دولت در قالب کاروان های راهیان نور از مناطق بازدید کردند.

محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی نیز در این دیدار با اشاره به آثار مخرب ناشی از اعمال تحریم ها در کشور گفت:  در کنار توطئه‌ها و اعمال تحریم‌های دشمنان، سوءمدیریت و ناکارآمدی برخی مدیران و مسوولان نیز باعث بروز مشکلات در کشور می‌شود.

استاندار خراسان شمالی بیان کرد: حادثه سیل به ما نشان داد که انجام کار زمان مشخصی دارد و می‌توانیم با هم افزایی بسیاری از مسائل مردم را حل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار