رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مطرح کرد؛

ضرورت معرفی شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس به نسل جوان

سردار «بهمن کارگر» گفت: معرفی شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس به نسل جوان، رسالت و از توفیقات دست اندرکاران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۴۲۹۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۴ - 20April 2019

حرکت از کارهای سطحی در جهت کارهای عمقی دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سردار «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در دیدار با کارکنان اداره حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی اظهار داشت: اتفاقات خوبی در این اداره افتاده و کارها رو به جلو بوده و باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم فرمایشات مقام معظم رهبری را عملی کنیم؛ چراکه ایشان می‌فرمایند باید فعالیتمان را در اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس 100 برابر کنیم.

وی ابعاد دفاع مقدس را گسترده دانست و گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند «دفاع مقدس مانند تابلو زیبایی است که هر چه به آن نزدیک می شویم به عظمت آن پی می بریم.»

سردار کارگر با بیان اینکه دستاوردهای دفاع مقدس خیلی عمیق و عظیم است، افزود: ما الان در سطح دفاع مقدس حرکت می‌کنیم. سطح دفاع مقدس شامل تولید و چاپ کتاب، ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس، ایجاد تشکل‌های مردم نهاد و پیشکسوتان دفاع مقدس است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اظهار کرد: ما 40 سالگی انقلاب را تمام کردیم و وارد چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شده‌ایم و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند «چهل سالگی انقلاب به معنای پیری انقلاب نیست بلکه به معنای عقلانیت انقلاب است.»

وی در پایان گفت: همه ما باید قدر حضورمان را در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بدانیم؛ چون این حضور اتفاقی نبوده و نیست، این یک توفیق است و ما انتخاب شده‌ایم و باید تلاش کنیم از این حضور نهایت استفاده در جهت معرفی شهدا، رزمندگان، دفاع مقدس و انقلاب به نسل کنونی و به خصوص نسل جوان را  داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار