دریادار خانزادی در جمع ایرانیان پکن:

وحدت تنها راه برون رفت از تحریم و جنگ اقتصادی دشمن است

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به جنگ اقتصادی که امروز دشمن بر ملت ایران تحمیل کرده است، گفت: تنها راه برون رفت از تحریم‌های ناجوانمردانه دشمن، وحدت و یکپارچگی آحاد ملت بزرگ ایران است.
کد خبر: ۳۴۲۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸ - 21April 2019

وحدت تنها راه برون رفت از تحریم و جنگ اقتصادی دشمن استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش در اولین روز سفر خود به کشور چین، در جشن نیمه شعبان که در جمع خانواده‌های ایرانی مقیم پکن برگزار شد حضور یافت.

وی ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و سالروز گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، از رشادت و جانفشانی‌های کارکنان ناوشکن سهند، سبلان و جوشن یاد کرد و اظهار داشت: سفید جامگان جان بر کف نیروی دریایی ارتش در ۲۹ فرودین ۱۳۶۷ با اقتدار و ایمان بالای خود، رو در روی آمریکای جنایتکار ایستادند و اجازه ندادند دشمن به آب‌های سرزمینی ایران وارد شوند و دنیا شاهد شهامت و دلیر مردی این غیور مردان بی ادعا بود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: در این راستا نقش کارکنان سفارت و خانواده‌های مقیم ایران در کشور چین در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی بسیار مهم و راهبردی است.

دریادار خانزادی در پایان با اشاره به حضور نیرو‌های مسلح در مناطق سیل‎زده کشور خاطر نشان کرد: همانگونه که فرماندهی معظم کل قوا در دیدار فرماندهان ارتش فرمودند، نیرو‌های مسلح قبل از ستاد بحران در همه‌ی مناطق حضور مؤثری داشتند و با خودگذشتگی و ایثار توانستند در کنار مردم و در تمام مراحل سخت تا آخرین روز، با همدلی دوشادوش آنان باشند.

بر اساس این گزارش، امیر دریادار خانزادی برای شرکت در اجلاسی به مناسبت هفتادمین سالگرد تشکیل نیروی دریایی چین، به دعوت رسمی فرمانده نیروی دریایی این کشور عازم پکن پایتخت چین شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها