سردار اشتری خبر داد؛

افزایش ۱۲ درصدی تردد زائران در شهر قم/ خدمت‌رسانی بیش از ۵ هزار نیروی پلیس به مردم در ایام شعبانیه

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه شاهد افزایش ۱۲درصد تردد زائران نسبت به سال گذشته هستیم، گفت: بیش از ۵ هزار نیرو از فرماندهی انتظامی استان و بخشی نیز از ستاد ناجا به شهر مقدس قم اعزام شدند تا در ایام شعبانیه به خدمتگزاری مردم بپردازند و تا پایان مراسم در صحنه حضور دارند.
کد خبر: ۳۴۲۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲ - 21April 2019

افزایش 12 درصدی تردد زائران در شهر قم/ بیش از 5 هزار نیروی پلیس در ایام شعبانیه، خدمتگزار مردمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا امروز یکشنبه در حاشیه بازدید از مسجد مقدس جمکران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بحمدالله طی چند روز گذشته تاکنون با توجه به ازدحامی که داشتیم، خوشبختانه مشکل خاصی وجود نداشت.

فرمانده ناجا تصریح کرد: امسال نسبت به سال گذشته حدود ۱۲ درصد افزایش تردد زائران را شاهد بودیم. به گونه‌ای که حدود ۱۶۰ هزار خودرو اعم از سواری و اتوبوس طی ۲۴ ساعت گذشته وارد شهر مقدس قم شده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: بحمدالله در پایش هوایی که از مسیر‌های منتهی به شهر قم و محدوده مسجد جمکران انجام دادیم ترافیک روان بود و مشکل خاصی وجود نداشت.

وی افزود: از ابتدای سال با کاهش حدود ۳۰ درصدی جان باختگان حوادث رانندگی مواجه بودیم که امیدواریم با هماهنگی خوبی که بین مردم و پلیس وجود دارد این میزان باز هم کاهش یابد.

سردار اشتری یادآور شد: امیدواریم طی ساعات باقیمانده با عنایت الهی، هماهنگی مردم و هوشیاری همکاران شاهد مشکل خاصی نباشیم و از رانندگان عزیز می‌خواهیم که به توصیه‌های پلیس بیش از گذشته دقت کنند تا مشکل خاصی پیش نیاید.

فرمانده ناجا عنوان داشت: امسال بیش از ۵ هزار نیرو از فرماندهی انتظامی استان و بخشی نیز از ستاد ناجا به شهر مقدس قم اعزام شدند تا در ایام شعبانیه به خدمتگزاری مردم بپردازند و تا پایان مراسم در خدمت مردم خواهند بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار