صادقی در گفت‌وگو با دفا‌ع‌پرس:

تاریخ جنایت‎های آمریکا را فراموش نمی‌کند/ از پوشیدن لباس سپاه احساس افتخار و سربلندی کردم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا در منطقه با به وجود آوردن داعش، القاعده و گروه‌های تروریستی دیگر دست به اقداماتی زد که هیچگاه فراموش نخواهد شد.
کد خبر: ۳۴۲۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۰ - 22April 2019

نمایندگان مجلس، دولت و مردم نشان دادند پشت سپاه هستند/ از پوشیدن لباس سپاه احساس شرف، افتخار و سربلندی کردم«محمود صادقی» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به اقدام آمریکا مبنی بر قرار دادن سپاه در لیست سازمان‌های تروریستی، اظهار داشت: اگر نگاهی به تاریخ داشته باشیم جنایت‌های آمریکا قابل مشاهده است؛ آمریکا در منطقه با به وجود آوردن داعش، القاعده و سایر گروه‌های تروریستی دست به اقداماتی زد که هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.

وی ادامه داد: این سپاه بود که در عراق و سوریه با کمک نیروهای مردمی این دو کشور داعش‎ را از بین برد، امروز سپاه در منطقه از جایگاه بالایی برخوردار است و نقشه آمریکا هم همچون دیگر نقشه‌ها شکست خواهد خورد.

صادقی در خصوص پوشیدن لباس سپاه در صحن علنی مجلس گفت: همه ما اعم از نمایندگان، دولتی‌ها و مردم از سپاه حمایت می‌کنیم. از پوشیدن لباس سپاه احساس شرف، افتخار و سربلندی کردم.

به گزارش دفاع‎پرس، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، دوشنبه ۱۸ فروردین ساعاتی قبل از شروع انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی در اقدامی که به سرعت از سوی بسیاری از کشورها و گروه‌ها مورد انتقاد قرار گرفت، بیانیه‌ای را امضا کرد که به موجب آن، نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمره سازمان‌های تروریستی خارجی قرار گرفت.

متعاقب این تصمیم، شورای عالی امنیت ملی ایران نیز ستاد فرماندهی نیروهای آمریکایی مستقر در منطقه غرب آسیا (سنتکام) و نیروهای وابسته به آن را تروریستی اعلام کرد.

هرچند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران پیش از این تصمیم نیز از سوی آمریکا مورد تحریم قرار گرفته بود؛ اما قرار گرفتن نام این نهاد انقلابی در فهرست گروه‌های به اصطلاح تروریستی، تجلی دیگری از خصومت آمریکا با کشورمان و استفاده ابزاری واشنگتن از تروریسم به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها