فرماندار شهرستان جم مطرح کرد؛

فعال شدن مساجد در طرح «هر مسجد یک خانه»

محمد حسینی گفت: طرح هر مسجد یک خانه به جبران خسارت‌های وارده از سیلاب کمک می‌کند و مساجد باید برای این طرح فعال شوند.
کد خبر: ۳۴۲۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶ - 21April 2019

فعال شدن مساجد در طرح «هر مسجد یک خانه»

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «محمد حسینی» فرماندار شهرستان جم با اشاره به وقوع سیل در برخی استان‌ها اظهار داشت: در هفته‌های گذشته سیل عامل ویرانی خیلی از روستاها و شهرها بوده و مردم استان‌های سیل‌زده مشکلات زیادی دارند.

وی گفت: بعد از وقوع سیل همه مردم و مسئولان برای کمک به سیل‌زدگان استان‌های کشور بسیج شدند و از شهرستان جم نیز کمک‌های خوبی به مناطق سیل‌زده اعزام شد و نیروهای سپاه و بسیج عازم این مناطق شدند.

این مسئول با اشاره به طرح «هر مسجد یک خانه» بیان کرد: مردم نوع‌دوست کشورمان از همان لحظات ابتدایی سیل با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود در کنار مردم سیل‌زده بودند و این طرح ارائه شده در خصوص هر مسجد یک خانه می‌تواند برای حل مشکلات سیل‌زدگان موثر باشد.

حسینی با بیان اینکه در هفته‌های گذشته توسط هلال احمر، سپاه، کمیته امداد، بیمارستان توحید و شهرداری‌ها کمک‌های مردمی جمع‎آوری و توسط خود ادارات نیز کمک‌های غیر‎نقدی به مناطق سیل‌زده ارسال شد افزود: مردم همکاری خوبی برای کمک به سیل‌زدگان داشته‌اند و در طرح هر مسجد یک خانه مشارکت مردمی ضروری است.

فرماندار شهرستان جم با بیان اینکه مردم همراهی لازم را برای کمک به سیل‎زدگان دارند ابراز کرد: طرح هر مسجد یک خانه می‌تواند به آبادسازی روستاهای ویران شده در سیل و رفع مشکلات سیل‌زدگان کمک کند و دولت و نیروهای مسلح و سایر نهادها نیز عملکرد خوبی برای برطرف کردن مشکلات این مناطق داشته‌اند.

وی تاکید کرد: طرح هر مسجد یک خانه به جبران خسارت‌های وارده از سیلاب کمک می‌کند و نیاز است تا در شهرستان جم تبلیغات خوبی صورت بگیرد تا این طرح اجرایی شده و مساجد باید برای این طرح فعال شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار