رئیس بسیج جامعه پزشکی بوشهر خبر داد؛

اعزام بسیج جامعه پزشکی بوشهر به مناطق سیل‎زده خوزستان

مراد علی فولادوند گفت: تیم‌های امدادی درمانی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سازمان تامین اجتماعی برای ارائه خدمات به هم‌وطنان سیل‌زده به شهرستان باوی استان خوزستان اعزام شدند.
کد خبر: ۳۴۲۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴ - 21April 2019

خدمات بهداشتی «بسیج جامعه پزشکی بوشهر» به سیل زدگان خوزستان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، «مرادعلی فولادوند» رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر امروز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم‌های امدادی درمانی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سازمان تامین اجتماعی از ۲۱ فروردین برای ارائه خدمات به هم‌وطنان سیل‌زده به شهرستان باوی استان خوزستان اعزام شدند.

وی گفت: این تیم‌ها شامل پزشک، پرستار، بهیار و فوریت‌های پزشکی هستند که به صورت ثابت و سیار به مردم سیل‌زده خدمات ارائه می‌دهند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر ادامه داد: این خدمات شامل معاینه، ویزیت، تجویز دارو، سرم تراپی و مراقبت‌های بهداشتی و مامایی است.

فولادوند افزود: برای ارائه خدمات باکیفیت‌تر به سیل‎زدگان شهرستان باوی تاکنون محموله‌ای شامل شیر خشک، خرما، آب معدنی، اقلام بهداشتی و اسباب‌بازی نیز توزیع‌ شده است.

وی از همه دست‌اندرکاران حوزه سلامت به ویژه دانشگاه علوم پزشکی، تامین اجتماعی و جمعیت هلال‌احمر تقدیر کرد و بر ضرورت مشارکت و اهتمام جدی مردم به خصوص خیران استان در پشتیبانی از تیم‌های اعزامی به مناطق سیل‌زده به خصوص در تامین دارو، تجهیزات پزشکی و اقلام بهداشتی تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار