مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی:

اختتامیه سلسله جشن‌های مهدوی در اراک برگزار شد

مصطفی مشایخی از برگزاری اختتامیه سلسله جشن‌های مهدوی همزمان با ایام میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) خبر داد.
کد خبر: ۳۴۳۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸ - 21April 2019

جشن‌های مهدوی در اراک برگزار شد«مصطفی مشایخی»، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) از برگزاری جشن های مهدوی در اراک خبر داد و اظهار داشت: این جشن ها با عنوان کودک، خانواده و نشاط در ایام میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) طی 6 روز در اراک برگزار شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: این ویژه برنامه های جشن نیمه شعبان روزانه با حضور بیش از 150 نفر از کودکان در سالن همایش های اداره کل حفظ آثار استان مرکزی برگزار و آخرین برنامه آن در سالن ستارگان اراک برگزار شد از جمله برنامه های این جشن ها می توان به جنگ شادی کودکان، اجرای مسابقه، گریم کودکان، نقاسی، سرود و برنامه های شاد و متنوع اشاره کرد.

وی ادامه داد: این سلسه جشن ها از دوشنبه 26 فرودین ماه آغاز شده و امروز همزمان با روز میلاد حضرت مهدی (عج) آخرین جشن از این جشن ها با حضور مجری توانمند استان مرکزی و مربیان مجرب از ساعت 3 تا 5 عصر برگزار شد.

مشایخی اضافه کرد: این جشن‌ها با مشارکت و همکاری صدا و سیمای استان مرکزی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی، سپاه روح‌الله استان، سازمان بهزیستی، اندیشکده حکمت عهد، مهد و پیش دبستانی شکوفه‌‌ها، مهد مهدوی یاران آفتاب، موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها، کانون خادم یاران شهدا و مسجد شهرک علی ابن ابی‌طالب برگزار شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این گونه جشن‌ها می تواند بستری مناسب در جهت ایجاد فضایی برای شادی کودکان در کنار خانواده‌ها باشد، خاطر نشان کرد: در نظر داریم با برگزاری این جشن ها و همچنین ایجاد محیطی شاد و مفرح، بتوانیم در جهت معرفت کودکان نسبت به مهدویت گامی موثری برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها