مجتهدزاده در دیدار با معصومه آباد تاکید کرد

بهره‌گیری از گنجینه فکری بانوان آزاده نقش مهمی در بصیرت‌افزایی اقشار مختلف دارد

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در دیدار با دکتر معصومه آباد عضو شورای شهر تهران گفت: این سازمان در نظر دارد از گنجینه فکری بانوان شهیده و آزاده و منش زندگی این عزیزان، در جهت بصیرت افزایی میان اقشار مختلف استفاده نماید.
کد خبر: ۳۴۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲ - 22November 2014

بهره‌گیری از گنجینه فکری بانوان آزاده نقش مهمی در بصیرت‌افزایی اقشار مختلف دارد

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس، مریم مجتهدزاده، رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس با دکتر معصومه آباد عضو شورای شهر تهران و از بانوان آزاده دوران دفاع مقدس دیدار و گفتوگو کرد.

مجتهدزاده در این دیدار، تعاملات دو جانبه با شورای شهر تهران با موضوع زنان و دفاع مقدس، را دلیل این دیدار دانست و اظهار داشت: سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس که به منظور ثبت و ضبط خاطرات آن دوران در جهت اشاعه روحیه ایثار و مقاومت در جامعه تشکیل شده است در نظر دارد با تعاملات بهینه با ارگانها و سازمانهای مختلف و به ویژه شورای شهر و شهرداری تهران این مهم را تحقق بخشد.

وی به نقش اساسی زنان در پیشرفت جامعه اشاره کرد و افزود: زن محور اساسی کانون خانواده است و خاطرات و بینش شهدای زن و زنان آزاده حقیقتی درس آموز و سرمایه ای عظیم برای بهره مندی امروز و آینده بشر است.

مجتهدزاده خاطر نشان کرد: سازمان متبوعش در نظر دارد از گنجینه فکری بانوان شهیده و آزاده و منش زندگی این عزیزان ، در جهت بصیرت افزایی میان اقشار مختلف استفاده نماید.

دکتر معصومه آباد، عضو شورای شهر تهران در ادامه این دیدار با بیان خلاصهای از اهداف، مأموریت ها و وظایف کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورا ادامه داد: شورای شهر تهران در راستای حفظ اندیشههای دینی و سیاسی حضرت امام(ره)و مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی) در تمامی سیاستگذاریها، فعالیتها و اقدامات فرهنگی و اجتماعی شهر تهران گام بر می دارد.

دکتر آباد افزود: سیاستگذاری، تعیین خط مشی و راهبردهای کلان در حوزههای دینی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، هنری، مشارکت مردمی و میراث فرهنگی- برنامهریزی در جهت تقویت هویت فرهنگ دینی، انقلابی، سبک زندگی، معماری اسلامی، ایرانی - برنامهریزی در جهت اقدامات پیشگیرانه به منظور کاهش آسیبهای اجتماعی و توانمندسازی اقشار آسیبپذیر از دیگر اهداف کمیسیون فرهنگی محسوب میشود .

این بانوی آزاده، به دغدغه مشترک خود با سازمان زنان و دفاع مقدس اشاره نمود و تاسیس سازمانی در جهت ثبت و نشر آثار مشارکت زنان را مورد تقدیر قرار داد.

صاحب اثر "من زنده ام" استقبال جوانان از این کتاب را بسیار ارزشمند و یکی از دلایل تجدید آن به چاپ 62 دانست و از ترجمه این کتاب به زبانهای عربی و انگلیسی خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها