طی پیام‌های جداگانه‌؛

چهره‌های سیاسی انتصاب فرماندهی جدید کل سپاه را تبریک گفتند

چهره‌های سیاسی در پیام‎های جداگانه‎ای انتصاب سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» به فرماندهی جدید کل سپاه را تبریک گفتند.
کد خبر: ۳۴۳۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱ - 22April 2019

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» با دریافت حکمی از آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا به سمت فرماندهی کل سپاه منصوب شد. به همین مناسبت، چهره‌های سیاسی پیام‌های تبریکی صادر کردند.
 
متن این پیام‎ها به شرح ذیل است:
 
صالحی انتصاب سرلشکر سلامی به فرماندهی کل سپاه را تبریک گفت
 
علی‎اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی انتصاب سردار سرلشکر حسین سلامی را در مقام فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

برادر گرامی، سردار سرلشکر حسین سلامی

بدین وسیله انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک عرض می‌کنم.

حضور شخصیتی بصیر، جامع‎نگر و انقلابی در این سنگر حساس و مقدس نمایانگر توانمندی، درایت و هوشمندی جنابعالی در ادامه مسیر اسلاف خود به منظور ایجاد اندیشه‌ای نو و کوششی خستگی‎ناپذیر در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی است.

در پایان دوام سلامتی و بهروزی جنابعالی و همکاران گرامی را در سایه توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عج) از درگاه احدیت مسئلت می‌کنم.

علی اکبر صالحی
 
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران
 

تبریک رئیس دفتر رئیس جمهوری به سردار سرلشکر پاسدار سلامی

رئیس دفتر رئیس جمهوری با تبریک انتصاب سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی به فرماندهی کل سپاه پاسداران، ابراز امیدواری کرد همکاری‎های میان دولت و سپاه در حوزه امنیت و منافع ملی که برکات فراوانی به همراه داشته، بیش از گذشته تقویت و تداوم یابد.

در این پیام خطاب به سردار سلامی آمده است:
 
انتصاب جنابعالی را بعنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی فرمانده معظم کل قوا، تبریک عرض می‎کنم و از خداوند متعال، موفقیت شما در این مسئولیت خطیر را مسئلت دارم.

به رغم خواست و آرزوی بدخواهان و دشمنان نظام و ملت، عزم و اراده دولت تدبیر و امید بر تداوم همکاری و تعامل نزدیک با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. اینجانب امیدوارم همکاری‌های میان دولت و سپاه در حوزه امنیت و منافع ملی که برکات فراوانی به همراه داشته، با انتصاب جنابعالی بیش از گذشته تقویت و تداوم یابد.

ولایتی انتصاب سرلشکر سلامی به فرماندهی کل سپاه را تبریک گفت

علی‎اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‎الملل طی پیامی به سردار سرلشکر پاسدار سلامی، انتصاب وی را به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

با سلام

انتصاب شایسته جنابعالی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و افتخار دریافت درجه سرلشکری که نشانه اعتماد رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و همچنین تجربیات و توانمندی‌های ارزنده و سوابق انقلابی جنابعالی می‌باشد را تبریک عرض می‌کنم.

برای جنابعالی در راستای اجرای دستورات و منویات فرمانده معظم کل قوا، پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام مسئولیت‌ها و وظایف محوله به سپاه در جهت پاسداری از دستاورد‌های ارزشمند انقلاب اسلامی، توفیقات روز افزون مسئلت دارم.

همچنین لازم می‌دانم از زحمات سردار سرلشکر پاسدار جعفری که در جهت پیشبرد اهداف سپاه در دوره مسئولیتشان تلاش‌های فراوانی داشتند تقدیر و تشکر کنم.

علی‎اکبر ولایتی

۲ اردیبهشت ماه

انتهای پیام/ 251

نظر شما
پربیننده ها