نامه بسیجی شهید «محمدرضا محمدخانی»/ مادرم! راه من راه حسین بن علی (ع) است

بسیجی شهید «محمدرضا محمدخانی» در نامه خود آورده است: «مادر عزیزم از بابت من نگران مباش راه من راه حسین بن علی (ع) می‌باشد. حسین (ع) سرور آزادگان رهبر من است پس از کشته شدن در راه دین و وطن ترسی نیست».
کد خبر: ۳۴۳۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۰ - 27April 2019

به گزارش خبرنگار ساجد، بسیجی شهید «محمدرضا محمدخانی» در تاریخ ۱۷ بهمن ۱۳۳۷ در تهران خیابان اسکندری چشم به جهان گشود. وی در تاریخ ۲۳ فروردین ۱۳۶۲ در عملیات والفجر یک منطقه شرهانی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نامه بسیجی شهید «محمدرضا محمدخانی»/ مادرم! راه من راه حسین بن علی (ع) است

تصویر نامه بسیجی شهید محمدرضا محمدخانی

نامه بسیجی شهید «محمدرضا محمدخانی»/ مادرم! راه من راه حسین بن علی (ع) است

متن نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

خدمت مادر عزیز و گرامی و بهتر از جانم و نور دو چشمانم سلام عرض می‌کنم و امیدوارم که حال همگی شما خوب باشد اگر از حال اینجانب فرزندت محمدرضا خواسته باشید بحمدالله سلامتی برقرار است. الان من این نامه را در سنگر در قله‌ای که بین شهر بوکان که پریروز یعنی تاریخ ۱۳۵۸/۶/۱۰ تسخیر کرده‌ایم و مهاباد قرار دارد می‌نویسم به خاطر همین کاغذ نداشتم و خودکارم داره تمام می‌شود.

ماچند روز دیگر به میاندوآب می‌رویم تا آن جا را هم از دموکرات‌ها بگیریم. مادر خوبم از قول من به برادرم حسن آقا و خانواده عباس آقا با خانواده و حمیدرضا و علیرضا و مجید و مژگان سلام برسانید. همین طور از قول من به عباس و علی آقا و ندا و مژگان و مجید و بقیه را ببوسید.

مادرعزیزم از بابت من نگران مباش راه من راه حسین بن علی (ع) می‌باشد. حسین (ع) سرور آزادگان رهبر من است پس از کشته شدن در راه دین و وطن ترسی نیست دیگر عرضی ندارم و همگی شما را به خدا می‌سپارم.

همسنگر همه شما محمدرضا محمدخانی

۱۳۵۸/۶/۱۲».

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار