با صدور پیامی؛

سردار کارگر انتصاب فرمانده جدید کل سپاه را تبریک گفت

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در پیامی انتصاب سردار سرلشکر «حسین سلامی» به فرماندهی کل سپاه را تبریک گفت.
کد خبر: ۳۴۳۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ - 22April 2019

سردار کارگر انتصاب فرمانده جدید کل سپاه را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در پیامی انتصاب سردار «حسین سلامی» به فرماندهی کل سپاه را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

با اهداء سلام و صلوات بر محمدو آل محمد(صلی الله علیه و آله و سلم)

با احترام انتصاب شایسته حضرتعالی به سمت فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روز ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و اعطای درجه سرلشکری از سوی فرماندهی معظم کل قوا را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بی‌شک سوابق و تجارب ارزشمندتان در دوران دفاع مقدس و پس از آن در مدیریت‌های کلان، صلابت در برخورد با دشمنان، تسلط استراتژیک در مواجهه با متخاصمین و معاندین، بنیه و بینش علمی در موضوعات نظامی و ایمان و تقوای جهادی، در این انتصاب شایسته مورد نظر بوده است.

ان شاءالله در دوران فرماندهی شما، شاهد رشد و تقویت همه جانبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و توسعه و نفوذ گفتمانی انقلاب اسلامی فراسوی مرزهای ایران اسلامی و هم‌افزایی و تعامل با سایر نیروهای مسلح را شاهد باشیم.

مزید توفیقات جنابعالی را با استعانت از خداوند قادر و حکیم در تداوم راه شهیدان، آرمان‌های حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) و نصب العین قرار دادن فرامین مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را مسئلت می‌نمایم.

رییس بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها