سردار مهری در گفت‌وگو با دفاع‌پرس عنوان کرد؛

ثبت نام 600 هزار مشمول در طرح جریمه غایبان بالای هشت سال

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه بیش از 600 هزار مشمول در طرح جریمه غایبان بالای هشت سال ثبت نام کردند، گفت: 400 هزار مشمول در حال واریز اقساط جریمه سربازی هستند.
کد خبر: ۳۴۳۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۰ - 23April 2019

ثبت نام 600 هزار مشمول در طرح جریمه سربازی بالای هشت سال/ 400 هزار نفر در حال واریز اقساط جریمه سربازی هستندسردار «تقی مهری» رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در تشریح آخرین جزئیات طرح جریمه مشمولان غایب بالای هشت سال اظهار داشت: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی در سال 94 مقرر شد مشمولانی که هشت سال غیبت دارند، پس از پرداخت جریمه، کارت پایان خدمت‌شان صادر شود.

وی ادامه داد: این قانون تا پایان سال 97 اجرایی و عملیاتی شد و تمامی کسانی که تا پایان سال 98 مشمول غایب بودند و خدمت سربازی را نگذراندند، برابر مصوبه مجلس می‌توانند جریمه آن را پرداخت کنند.

سردار مهری بیان اینکه بیش از یک و نیم میلیون سرباز مشمول این طرح می‌شوند، گفت: تاکنون حدود 600 هزار نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 400 هزار نفر به صورت قسط‌بندی اقدام به پرداخت جریمه کردند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در خصوص مشمولان سربازی که در این طرح ثبت نام نکردند، افزود: این افراد مشمول به خدمت هستند و باید به خدمت سربازی اعزام شوند و در صورتی که نسبت به این کار اقدام نکنند با آن‌ها برخود قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار