نماینده مردم کنگان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

اهتمام سپاه در مقابله با صید ترال

«سکینه الماسی» گفت: در ماه‌های اخیر با اهتمام ویژه مسئولان و تلاش ویژه سپاه پاسداران، برخورد و مبارزه با صید ترال آغاز شده است.
کد خبر: ۳۴۳۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰ - 22April 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «سکینه الماسی» نماینده مردم کنگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در ماه‌های اخیر با اهتمام ویژه مسئولان و تلاش ویژه سپاه پاسداران، برخورد و مبارزه با صید ترال آغاز شده است، اظهار داشت: با تأثیری که صیدهای غیرقانونی در معیشت مردم، به‌ ویژه ساحل‌نشینان دارد، امیدوارم این رویه با جدیت بیشتری ادامه یابد.

وی تسهیل شرایط معیشت مردم از دریا را یکی از مطالبات مردم جنوب استان بوشهر عنوان کرد و گفت: امیدوارم با دستور ویژه رئیس‌جمهور، هرچه زودتر طرح عملیات اجرایی ساخت اسکله چنگان آغاز شود.

الماسی ضمن محکوم کردن اقدام مذبوحانه رئیس‌جمهور آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و آرزوی توفیق روزافزون برای پاسداران خاطرنشان کرد: امیدوارم با توجه به شعار سال، که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده است و درایت و تدبیر بیش از پیش مسئولان، شاهد رونق تولید و بهبود وضعیت اقتصادی کشور در سال 98 باشیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در پایان، ضمن تسلیت به سیل‌زدگان کشور، عنوان کرد: باید تلاش شود که با همکاری تمامی قوا و بخش‌های مختلف، شرایط مناسب برای بهبود وضعیت مردم سیل‌زده فراهم و اوضاع آنها سامان‌دهی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار