رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان تأکید کرد؛

ضرورت گرامی‌داشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در خوزستان

حجت‌الاسلام «سید لطف‌الله سپهر» با اشاره به ضرورت تولید و برگزاری فعالیت‌های فرهنگی با محوریت سالروز ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد در خوزستان، گفت: با این محوریت نسبت به برپایی نمایشگاه قرآن و عترت و کتاب، برگزاری کنگره‌های شعر، اجرای برنامه‌های ویژه اقشار مختلف به ویژه جوانان در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۳۴۳۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸ - 22April 2019

ضرورت گرامی‌داشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در خوزستان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «سید لطف‌الله سپهر» رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، ظهر امروز (دوشنبه) در جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که در سالن اجتماعات استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: تدابیر لازم برای تشکیل ستاد مشترک ارتحال امام راحل و روز جهانی قدس توسط فرمانداران و بخشداران اتخاذ شود تا بتوانند در فرصت باقیمانده به نحو احسن به موضوع بپردازند.

وی با اشاره به ضرورت تولید و برگزاری فعالیت‌های فرهنگی با محوریت سالروز ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد توسط تمامی نهاد‌های فرهنگی و دستگاه‌های ذی‌ربط، گفت: با این محوریت نسبت به برپایی نمایشگاه قرآن و عترت و کتاب، برگزاری کنگره‌های شعر، اجرای برنامه‌های ویژه اقشار مختلف به ویژه جوانان در دستور کار قرار گیرد.

حجت‌الاسلام «سپهر» با اشاره به تلاش‌های انجام شده در زمینه کمک‌رسانی به سیل‌زدگان، اظهار داشت: مردم خوزستان همان‌گونه که در تمامی امتحانات سربلند بودند، در این آزمون الهی نیز پیروز می‌شوند.

وی با تأکید بر ضرورت کاهش آلام و درد و رنج مردم سیل‌زده خوزستان، بیان کرد: مردم خوزستان شایسته بهترین‌ها هستند و در زمینه کمک‌رسانی به آن‌ها نباید از انجام کاری در حد توان دریغ کرد.

به گزارش دفاع‌پرس، این ستاد با حضور معاون سیاسی انتظامی استاندار، مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و جمعی از نمایندگان ادارات و نهاد‌های استان برگزار شد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار