مخبر:

ستاد اجرایی فرمان امام ۱۰۰ هزار شغل در سال ۹۸ ایجاد می‌کند

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از ایجاد ۱۰۰ هزار فرصت شغلی توسط این ستاد در سال جاری و با اولویت مناطق سیل‌زده کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۴۳۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۴ - 22April 2019

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، محمد مخبر که در مراسم افتتاح هم‌زمان پروژ‌ه ۲ هزار واحدی مسکن ارزان‌قیمت شهرک مسکونی رسالت مشهد و ۲۹ پروژه عمرانی بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، آب‌رسانی و امدادی در خراسان رضوی سخن می‌گفت، با بیان این مطلب اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سال گذشته ۸۰ هزار شغل در کشور ایجاد کرده است که امیدواریم این تعداد را در سال ۹۸ به ۱۰۰ هزار شغل برسانیم.

وی با تأکید بر این‌که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) یک نهضت اشتغال‌زایی را برای مردم و با مشارکت خود آن‌ها ایجاد کرده است، تصریح کرد: ایجاد و راه‌اندازی این تعداد شغل که حاصل خلاقیت مردم است، با سرعت انجام می‌شود.

مخبر با اشاره به سفر خود به استان خراسان رضوی تأکید کرد: این سفر به دعوت استاندار استان انجام گرفته و طی آن سه هزار و ۱۰۰ طرح با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از طراحی و پیش‌بینی یک طرح جامع به عنوان پایلوت برای سامان‌دهی حاشیه‌ی شهر مشهد ظرف چند روز آینده خبر داد.

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ادامه داد: تا به امروز ۴۵ هزار پروژه‌ی عمرانی را با اعتباری بالغ بر ۴۲ هزار میلیارد تومان در سراسر کشور و به‌خصوص مناطق محروم و کم‌تر توسعه‌یافته به بهره‌برداری رسانده‌ایم.

مخبر با اشاره به فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق سیل‌زده‌ی کشور گفت: ستاد اجرایی از اولین لحظات وقوع سیل در کنار مردم سیل‌زده حضور داشته و نسبت به تأمین اقلام اولیه و ضروری آن‌ها اقدام کرده است. توزیع ۳۰ هزار بسته لوازم خانگی در میان آسیب‌دیدگان سیل در استان‌های مختلف کشور آغاز شده و با جدیت پی‌گیری خواهد شد.

وی از توزیع ۶۰۰ هزار قلم مایحتاج ضروری در میان سیل‌زدگان تا به امروز خبر داد و تأکید کرد: توزیع این اقلام توسط خود مردم و نیرو‌های جهادی انجام گرفته و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در امر توزیع آن‌ها دخالتی ندارد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها