مدیر کل کمیته امداد امام خمینی مازندران عنوان کرد؛

ترویج فرهنگ نماز راهی برای گسترش خیر و احسان

«رضا نوروزی» ترویج فرهنگ نماز را راهی برای گسترش خیر و احسان دانست.
کد خبر: ۳۴۳۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶ - 22April 2019

ترویج فرهنگ نماز راهی برای گسترش خیر و احسانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «رضا نوروزی» مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با بیان اینکه ترویج فرهنگ خیر و احسان در جامعه یکی از وظایف بزرگ کمیته امداد بوده و ترویج فرهنگ نماز و ارتباط با خدا در این انفاقات تاثیر گذار است، اظهار داشت: زندگی انسان در چهار مقوله ارتباط با خودش، خالق، همنوعان و سایر مخلوقات خلاصه می‌شود اگر ارتباط انسان با خالق تنظیم شود، همه ارتباط‌های دیگر خود به خود تنظیم می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: نماز ارتباط مستقیمی با رفتار انسان دارد و بر اخلاق آدمی تأثیر می‌گذارد.

نوروزی با اشاره به وقوع سیل اخیر در استان گفت: کارکنان این نهاد در راستای کمک به مددجویان خسارت دیده اقدامات مطلوبی انجام دادند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان هم در این مراسم گفت: نماز حالات خوش ارتباط انسان با خدا بوده و این تفضل و عنایتی الهی است که نصیب او شده است.

ابرهیمی با بیان اینکه باید به خدمت رسانی به محرومان نیازمندان افتخار کنیم، افزود: با برنامه ریزی درست هم می‌توانیم در ترویج فرهنگ نماز و امر به معروف و نهی از منکر موفق عمل کنیم.

وی با تقدیر از همراهی کارکنان کمیته امداد در خدمت رسانی به مددجویان آسیب دیده از سیل گفت: با کمک هم می‌توانیم مشکلات نیازمندان و آسیب دیدگان را مرتفع کنیم.

این مسئول افزود: از ۱۱۰ نفر از خادمان و فعالان نماز کمیته امداد مازندران، ائمه جماعات و امران به معروف با حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان، معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و نمازگزارن تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار