مسئول اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان:

انتظار به معنای آماده شدن برای سربازی امام زمان (عج) است

حجت‌الاسلام «حسین بیرانوندی» انتظار را به معنای آماده شدن برای سربازی امام زمان (عج) دانست و گفت: سربازی منجی بزرگی که می‌خواهد با تمام مراکز قدرت و فساد بین‌المللی مبارزه کند، احتیاج به خودسازی، آگاهی و روشن‌بینی دارد.
کد خبر: ۳۴۳۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶ - 22April 2019

حجت الاسلام «حسین بیرانوندی» مسئول اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز تولد امام زمان (عج) اظهار داشت: وجود مقدس امام زمان (عج) مصداق وعده‌ی الهی بر حاکمیت مستضعفان بر جهان است.

وی با بیان این مطلب که زندگی امام مهدی (عج) ویژگی‌هایی دارد که آن بزرگوار را از سایر امامان (ع) متمایز کرده است، افزود: وی حجت خدا در بین مردم است، با مردم زندگی می‌کند، آن‌ها را می‌بیند، درد‌های و آلام آن‌ها را می‌داند و به فریاد انسان‌های گرفتار و نیازمند می‌رسد.

حجت الاسلام بیرانوندی گفت: غیبت طولانی که از آغازین سال‌های زندگی امام شروع شد، از عواملی است که سبب شده که ما از امور شخصی آن حضرت، اطلاع و آگاهی دقیق و مستندی نداشته باشیم.

مسئول اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه آن‌هایی که سعادتمند باشند و ظرفیت داشته باشند، در مواقعی به طور ناشناس امام مهدی (عج) را زیارت می‌کنند، برخی از علاقه‌مندان به امام، از مکان زندگی حضرت و همسر و فرزندان او می‌پرسند، ولی جواب محکم و مستندی نمی‌شنوند، زیرا ندانستن این امور از پیامد‌های غیبت آن بزرگوار است.

وی ادامه داد: جهل و نادانی ما نسبت به مکان زندگی و خانواده حضرت مهدی (عج)، به روند معرفت، اطاعت، تسلیم ما نسبت به آن امام زیانی نمی‌رساند و پرداختن به این مسائل مشکلی را حل نمی‌کند، بنابراین بهتر است از بحث و گفت و گو در این مجال بپرهیزیم چنانچه امام زمان (عج) خود فرموده است: «در‌های پرسش را از آنچه به حال شما سودی ندارد، ببندید».

حجت الاسلام بیرانوندی تصریح کرد: بشریت با عطش تمام، منتظر ظهور امام زمان (عج) است چرا که با ظهور منجی عالم بشریت دنیا پر از عدل وداد می‌شود و آن حضرت پیام انقلاب اسلامی ایران را در تمام دنیا منتشر می‌کند.

مسئول اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان با تأکید بر اینکه اعتقاد به امام زمان (عج) به معنای گوشه گیری نیست، متذکرشد؛ امروز اگر ما می‌بینیم در هرنقطه ایی از دنیا ظلم، بی عدالتی، تبعیض و زور گویی وجود دارد، این‌ها همان چیز‌هایی است که حجت خدا بر روی زمین بر‌ای مبارزه با آن‌ها ظهور خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: اگر چه اعتقاد به مهدویت و وجود مبارک حضرت مهدی ارواحناه فداه یک آرمان والاست، این آرمان و اعتقاد ارزشمند باید با عمل همراه باشد چرا که مفهوم انتظار نشستن و اشک ریختن نیست.

حجت الاسلام بیرانوندی انتظار را به معنای آماده شدن برای سربازی امام زمان (عج) دانست و گفـت: سربازی منجی بزرگی که می‌خواهد با تمام مراکز قدرت و فساد بین المللی مبارزه کند، احتیاج به خودسازی، آگاهی و روشن بینی دارد.

وی اضافه کرد: ما نباید فکر کنیم که، چون امام زمان (عج) خواهد آمد و دنیا راپر از عدل وداد خواهد کرد، امروز وظیفه‌ای نداریم بلکه ما امروز وظیفه داریم در جهت اهداف حکومت اسلامی حرکت کنیم تا برای ظهور آن بزرگوار آماده باشیم.

مسئول اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان افزود: دورانی خواهد رسید که قدرت حق، همه‌ی قله‌های فساد وظلم را از بین خواهد برد و چشم انداز زندگی بشر را با نور عدالت منور خواهد کرد.

حجت الاسلام بیرانوندی دنیای دوران ظهور حضرت مهدی (عج) رادنیای سرشار از عدالت، پاکی، راستی، معرفت و نعمت خواندو گفت: زندگی سرشار از خوبی و به دور از پلیدی بشر، از زمان ظهور، ولی عصر (عج) به بعد خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار