عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‎وگو با دفاع‎پرس:

رهبر انقلاب بهترین گزینه را برای فرماندهی کل سپاه انتخاب کردند

محمدجواد جمالی نوبندگانی گفت: با توجه به هجمه‎های آمریکا علیه سپاه انتخاب سردار سلامی به عنوان فرماندهی کل این نهاد انقلابی یکی از انتخاب‌های شایسته و با درایت مقام معظم رهبری بود.
کد خبر: ۳۴۳۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱ - 23April 2019

//«محمدجواد جمالی نوبندگانی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‎وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع‎پرس، با اشاره به حکم انتصاب سردار سرلشکر «حسین سلامی» به عنوان فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد، اظهار داشت: در طول ۴۰ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب چه در دوران قبل از رهبری و چه پس از آن همواره انتخابات شایسته و با درایتی داشتند و افرادی که انتخاب کرده‎اند انقلابی بوده و در مسیر تحقق آرمان‎های انقلاب و حضرت امام راحل قدم برمی‌دارند.

وی با بیان اینکه انتخاب سردار سلامی به عنوان فرماندهی کل سپاه نیز یکی از همین انتخاب‌های شایسته و با درایت مقام معظم رهبری بود، افزود: سردار سلامی از بدو ظهور انقلاب در سنگرهای مبارزه با دشمنان داخلی و خارجی پیشگام بود و در دوران هشت سال دفاع مقدس در خط مقدم جبهه حق علیه ظلم دوشادوش فرماندهان ارشد جهاد می‎کرد. در دوران جنگ تحمیلی وقتی که فرماندهان لشکر‎های مختلف شهید می‎شدند، سردار سلامی به‌ عنوان نیرویی که بتواند فرماندهی آن لشکر را عهده‎دار باشد، در خدمت به کشور در میادین حضور پررنگ داشت.

نوبندگانی ادامه داد: هم‌اکنون و با توجه به هجمه‎های آمریکا علیه سپاه، مقام معظم رهبری بهترین گزینه را برای فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتخاب کردند؛ در حقیقت می‎توان گفت که تصمیمات رهبری در خصوص تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی با توجه به سابقه درخشان سرلشکر جعفری در طول دوران فرماندهی کل سپاه، تصریح کرد: سرلشکر جعفری چه در دوران هشت سال دفاع مقدس و چه پس از آن دوران همواره در لباس پاسداری در مسیر خدمت به نظام و انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکرد و یقینا این نیروی متدین و ولایی در قرارگاه بقیه‎الله‎الاعظم در تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی خوش خواهد درخشید.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه مسوولان باید برای تحقق اهداف و سیاست‎های نهفته در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به شدت اقدام کنند، گفت: قطعا شاهد عملکرد درخشان سرلشکر سلامی در این خصوص خواهیم بود.

انتهای پیام/151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار