طبق مصوبه مجلس؛

دولت موظف به اقدام متقابل علیه آمریکا شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به طرح حمایت از سپاه در مقابل آمریکایی‎ها، دولت را موظف کردند تا در چارچوب مصوبات شورای عالی امنیت ملی در برابر اقدامات تروریستی نیروهای آمریکایی، اقدامات متقابل کند.
کد خبر: ۳۴۳۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ - 23April 2019

به گزارش خبرنگار پارلمانی دفاع‌پرس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‎شنبه سوم اردیبهشت) خانه ملت و در ادامه رسیدگی به طرح حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ماده دو این طرح را به تصویب رساندند.

مطابق با این مصوبه، دولت جمهوری اسلامی ایران موظف است در چارچوب مصوبات شورای عالی امنیت ملی در برابر اقدامات تروریستی نیروهای آمریکایی که منافع جمهوری اسلامی ایران را به مخاطره می‌اندازند، اقدام متقابل و قاطع بر اساس این قانون به عمل آورد.

همچنین در ادامه جلسه، وکلای ملت با ۱۶۶ رای موافق، ۹ رای مخالف و شش رای ممتنع از مجموع ۲۰۹ نماینده حاضر در جلسه، ماده سه طرح مذکور را تصویب کردند.

بر اساس این ماده، دولت جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح موظفند در زمان مقتضی با اقدامات ضروری و هوشمندانه، به گونه‌ای عمل کنند که نیروهای آمریکایی نتوانند از هرگونه توان و امکانات علیه منافع جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند.

انتهای پیام/151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار