با صدور پیامی؛

سرلشکر صفوی انتصاب فرمانده قرارگاه بقیه‌الله (عج) را تبریک گفت

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا انتصاب سرلشکر جعفری به مسئولیت قرارگاه جنگ نرم حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) را تبریک گفت.
کد خبر: ۳۴۳۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴ - 23April 2019

سرلشکر صفوی انتصاب فرمانده قرارگاه بقیه الله (عج) را تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «سید یحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا طی پیامی انتصاب سردار سرلشکر پاسدار «محمدعلی جعفری» به مسئولیت قرارگاه جنگ نرم حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری

مسئول محترم قرارگاه جنگ نرم حضرت بقیه‌الله ارواحنا فداه

سلام علیکم

بدین‌وسیله انتصاب جنابعالی را به مسئولیت قرارگاه جنگ نرم حضرت بقیه‌الله ارواحنا فداه توسط مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا تبریک عرض می‌کنم.

بی شک تجربیات گران‌سنگ جنابعالی در بیش از یک دهه فرماندهی کل سپاه توأم با انگیزه، تعهد و دغدغه‌های فرهنگی و اجتماعی دستمایه‌ای است که موفقیت و سربلندی جنابعالی را در گسترش و تعمیق معارف انقلاب اسلامی و کمک به تحقق بیانیه گام دوم را نوید می‌دهد.

امید است در مسئولیت خطیر فراروی نیز همچون دوران دفاع مقدس و پس از آن در سطوح عالی فرماندهی و مدیریت در سپاه، منشأ خدمات برجسته باشید.

سلامتی و توفیقات روزافزون آن برادر ارجمند را تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از رهنمود‌های مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای را از ذات اقدس ربوبی مسئلت می‌نمایم.

سرلشکر پاسدار دکتر سید یحیی صفوی

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار