سی‌ودومین نمایشگاه کتاب-3/

حضور «نشر اسم» با ۳۵ عنوان کتاب از ۲۲ نویسنده و مترجم

نشر اسم در سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با ۳۵ عنوان کتاب از ۲۲ نویسنده و مترجم، پذیرای علاقمندان به کتاب است.
کد خبر: ۳۴۳۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲ - 23April 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نشر اسم که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ به مدیریت سعید مکرمی آغاز کرده است امسال با شروع چهارمین سال فعالیتش با ۳۵ عنوان کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حاضر می‌شود.

در میان کتاب‌هایی که نشر اسم منتشر کرده است، آثار نویسندگان و مترجمان نام‌آشنایی همچون «علی موذنی»، «احمد گلشیری»، «محمد حنیف»، «احمد شاکری»، «فریدون مجلسی»، «سعید زیباکلام» و «عباس پژمان» دیده می‌شود.

رمان «احضاریه» از این انتشارات و نوشته علی موذنی یکی از رویداد‌های کتابخوانی سال گذشته محسوب می‌شود که با استقبال چشمگیر علاقمندان به کتاب، طی شش ماه به چاپ بیستم رسید.

تعداد هفت عنوان کتاب برای اولین بار در این دوره از نمایشگاه در غرفه نشر اسم ارائه می‌شود که شامل «بهترین داستان‌های جهان» در پنج جلد با انتخاب و ترجمه احمد گلشیری، اثر غیرداستانی «شکوه مرگبار» نوشته «دانیال حقیقی»، رمان احضاریه نوشته علی موذنی، رمان «پل» نوشته «آراز بارسقیان» و «غلامحسین دولت‌آبادی»، رمان «سه‌شنبه» نوشته آراز بارسقیان، مجموعه داستان «پسران سالخورده» نوشته «حسام‌الدین مطهری» و رمان «رگ و ریشه» نوشته «جان فانته» با ترجمه «محمدرضا شکاری» می‌شوند.

همچنین برای اولین بار در این دوره از نمایشگاه کتاب، چاپ چهارم رمان «سرشار زندگی» نوشته جان فانته با ترجمه محمدرضا شکاری، چاپ دوم رمان آمریکایی نوشته «هاوارد فاست» با ترجمه فریدون مجلسی، چاپ دوم رمان «تذکره اندوهگینان» نوشته حسام‌الدین مطهری و چاپ دوم کتاب «هزارتوی سعودی» نوشته «کارن الیوت هاوس» با ترجمه «ابراهیم موسوی» و «نگار باغانی» ارائه می‌شوند.

نشر اسم از چهارم تا چهاردهم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۸ در غرفه شماره ۱۶۰ واقع در راهروی ۲۹ سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران واقع در مصلی، پذیرای علاقمندان به کتاب است.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها