فرمانده سپاه ثارالله:

سپاه خادم مردم و بازوی ولایت مطلقه فقیه است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سپاه همواره نقش کلیدی در منطقه داشته و همچنان خادم مردم و بازوی ولایت مطلقه فقیه است.
کد خبر: ۳۴۳۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷ - 23April 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سردار «غلامعلی ابوحمزه» فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: تشکیل سپاه یکی از تدابیر حکیمانه و عمیق حضرت امام (ره) در بدو پیروزی انقلاب اسلامی بود و این حرکت در سطح دنیا و در میان همه انقلاب‌ها بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه نگاه حضرت امام (ره) در ساختار و تشکیلاتی که انجام شد، بسیار نکته بین و دقیق بود، ادامه داد: همه ابداعات و تشکیلات سپاه ، بسیج و شکل‌گیری جهاد سازندگی و... در جهت حفظ این انقلاب و اسلام انجام گرفت.

ابوحمزه گفت:حضرت امام (ره) برای تشکیل سپاه پاسداران به این جمع‌‌بندی رسیده بود که اگر مجموعه‌ای حافظ و نگهدار این انقلاب نباشد، در درازمدت دچار مشکل می‌شود و در آینده این انقلاب، خطراتی تهدید خواهد کرد.

این مسئول با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند: «اگر سپاه نبود کشور نبود.» عنوان کرد: با مطالعه عملکرد 40 ساله انقلاب اسلامی می‌بینیم سپاه در همه صحنه‌ها حضور فعال داشته و هر چه از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد این نگاه عمیق و عمیق‌تر می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به حرکت نابخردانه ترامپ که سپاه را تروریست خواند، افزود: استکبار جهانی با اسلام، مردم، ولایت و با حرکت‌های مقام معظم رهبری مخالف است و به این نتیجه رسیده‌اند که سپاه رسالت خود را به بهترین وجه انجام داده است، به همین دلیل سپاه را مورد هجمه قرار داده‌اند و این مسئله‌ای جدید نیست. زیرا از سال‌های بسیار قبل؛ اسلام هراسی همواره وجود داشته و اکنون نیز در مقابل سپاه موضع می‌گیرند.

ابوحمزه گفت: سپاه همواره نقش کلیدی در منطقه داشته و همچنان خادم مردم و بازوی ولایت مطلقه فقیه خواهد بود و با تمام توان در خدمت نظام و اسلام حرکت کرده و تدابیر حکیمانه رهبری را انجام می‌دهد و در هر زمان و مکانی که نیاز باشد سپاه وارد می‌شود.

وی در بخشی دیگری از سخنان خود به نقش سپاه ثارالله در امداد‌رسانی به مردم خوزستان اشاره کرد و گفت: با دستور مقام معظم رهبری نسبت به حضور نیروهای مسلح در مناطق سیل‌زده، استان کرمان نیز وارد عمل شد و در مرحله اول در استان گلستان و سپس لرستان کار امداد رسانی خود را شروع کرد و در استان لرستان تعداد 100 نفر با تخصص های مختلف به پلدختر اعزام شدند و 10 روز در آنجا امدادرسانی انجام دادند.

ابوحمزه گفت: در تقسیم‌بندی که در جهت کمک‌رسانی به مردم خوزستان صورت گرفت، سپاه ثارالله کرمان مسئول کمک‌رسانی به مردم شهرستان حمیدیه معرفی شود که با تدابیری که نیروهای مردمی و سپاه ثارالله در پیش گرفتند از ورود سیل به شهر حمیدیه جلوگیری شد.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با بیان اینکه جوانان و مردم این منطقه که همه روحیه جهادی داشتند و از جمله شهرهایی بود که در زمان جنگ با تمام قدرت جلوی نیروهای بعثی ایستادند و از ورود صدام به این شهر جلوگیری کردند، جوانان امروز هم در بحث سیل و کمک به آماده‌سازی سیل بند با همان روحیه دفاع مقدس  پای کار آمدند و از ورود سیل به شهر جلوگیری شد.

وی در ادامه ضمن تشکر از نماینده ولی فقیه و مسئولان استان که در منطقه حاضر شدند گفت: تمام دستگاه‌های استان با تمام توان در جهت کمک‌رسانی به مردم سیل زده شهر حمیدیه وارد عمل شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار