نماینده مردم کهگیلویه در مجلس:

سپاه سبب رضایت قلبی ملت ایران و خشم دشمن شده است

نماینده مردم شهرستان‌ کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای سپاه پاسداران دوشادوش ارتش و سایر قوای مسلح تحت زعامت فرماندهی کل قوا در تمامی مسائل دفاعی و نظامی و موارد دیگر نظیر سیل اخیر، حضوری مردمی و فعال دارند که رضایت قلبی ملت ایران و خشم بیشتر دشمن را فراهم آورده‌اند.
کد خبر: ۳۴۳۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳ - 24April 2019

به گزارش دفاع‌پرس از دهدشت، «عدل هاشمی‌پور» نماینده مردم شهرستان کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی طی پیامی فرا‌رسیدن سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

در این پیام آمده است:

بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی با ذکاوت، دوراندیشی و درایت الهی که داشتند به منظور حفظ و حیات جمهوری اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح دستور به تشکیل نهاد مقدس سپاه پاسداران دادند. 

امروزه هرچه خشم، عصبانیت، یأس و اقدامات مذبوحانه دشمن و امیدواری ملت‌های آزاده جهان را در رابطه با کشور عزیزمان مشاهده می‌کنیم ارزش وجودی و معنوی سپاه پاسداران بیشتر عیان می شود. 

فرزندان خمینی کبیر در کنار حفظ، دفاع و گسترش جمهوری اسلامی، دوشادوش ارتش و سایر قوای مسلح تحت زعامت فرماندهی کل قوا در تمامی مسائل دفاعی و نظامی و موارد دیگر نظیر سیل اخیر، حضوری مردمی و فعال دارند که رضایت قلبی ملت ایران و خشم بیشتر دشمن را فراهم آورده‌اند.

اینجانب به عنوان عضو کوچکی از این مجموعه بزرگ، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره امام عظیم‌الشأن و همه شهدای والامقام این نهاد و آرزوی سلامتی برای جانبازانش، فرارسیدن سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی می‌دارم و آن را به فرماندهی کل قوا، فرماندهی کل سپاه، ملت فهیم و قدرشناس ایران اسلامی و تمامی سبزپوشان همیشه در خدمت ملت، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

سربلندی و عزت قوای مسلح جمهوری اسلامی تحت عنایات خاصه مهدی موعود (عج) و استمرار رهبری خلف صالحش را تا اتصال به ولایت امام غائب از خداوند سبحان مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها