دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران خبر داد؛

سرمایه‌گذاری سپاه در امر تامین جهیزیه نوعروسان

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران گفت: طی ۲ سال گذشته بیش از ۳۸۵ میلیارد تومان در سراسر کشور به منظور تامین جهیزیه نوعروسان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی هزینه شده است.
کد خبر: ۳۴۳۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵ - 23April 2019

سرمایه گذاری سپاه  در امر تامین جهیزیه  نوعروسانبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، سردار سید «ضیاء الدین حزنی» صبح امروز (۳اردیبهشت) در مراسم واگذاری ۱۷۵سری جهیزیه به تعدادی از نوعروسان تحت پوشش نهادهای حمایتی در استان ایلام اظهار داشت: با توجه به جمعیت جوان کشور و افزایش هزینه های زندگی در سال های اخیر، سپاه پاسداران تلاش کرده در امر ترویج ازدواج آسان و زمینه‌سازی تامین بخشی از نیازهای زوج های جوان ورود کند.

وی افزود: این رویکرد، در سایه فرمایشات مقام معظم رهبری به منظور کمک به تامین جهیزیه برای زوج های نیازمند و تحت پوشش نهادهای حمایتی صورت گرفته است.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه گفت: این رویه در طول ۲ سال گذشته بطور جدی دنبال شده و طی مدت یاد شده با همکاری دولت، نهادهای خیریه، کمیته امداد و آستان قدس ۷۷ هزار سری جهیزیه در کشور واگذار شده است.

سردارحزنی میزان هزینه صورت گرفته برای اجرای این طرح محرویت زدایی را بیش از ۳۸۵ میلیارد تومان عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: در استان ایلام نیز با توجه به محرومیت مناطق مختلف در سال های اخیر ۹ هزار ۵۱۶ پروژه عمرانی و غیر عمرانی در راستای محرومیت زدایی با بیش از ۷۹ میلیارد تومان سرمایه گذاری اجرا شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار