با صدور پیامی صورت گرفت؛

پیام تبریک سردار کارگر به سرلشکر جعفری

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی انتصاب سرلشکر جعفری به فرماندهی قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه‌الله‌الاعظم (ارواحنافداه) را تبریک گفت.
کد خبر: ۳۴۳۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰ - 23April 2019

پیام تبریک سردار کارگر به سرلشکر جعفریبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در پیامی به سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری، انتصاب وی به فرماندهی قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیةالله الاعظم (عج) را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری
فرمانده محترم قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیةالله‌الاعظم (ارواحنافداه)

با اهداء سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (صلی‌الله علیه و آله و سلم)

با احترام، انتصاب شایسته حضرتعالی به فرماندهی قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه‌الله‌الاعظم (ارواحنافداه) از سوی فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بی‌شک سوابق و تجارب ارزشمندتان در دوران سرنوشت‌ساز و حماسی دفاع مقدس و فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دستمایه موفقیت و سربلندی در ادامه جهاد فرهنگی و عرصه مقابله با جنگ نرم دشمنان انقلاب و میهن اسلامی خواهد بود.

اینجانب ضمن تشکر از مجاهدت‌ها و تلاش‌های ارزشمند و ماندگار آن برادر بزرگوار در دوران تصدی فرماندهی کل سپاه، مزید توفیقات و تاییدات روزافزون جنابعالی را با استعانت از خداوند قادر و حکیم در تداوم راه شهیدان، آرمان‌های حضرت امام خمینی (رحمة‌الله علیه) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار