در بیانیه مجلس؛

نمایندگان از اقدامات ارتش جمهوری اسلامی تقدیر کردند

نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی در بیانیه‎ای خواستار حمایت‌های همه‌جانبه از نهاد ارزشی و ولایی ارتش جمهوری اسلامی شدند.
کد خبر: ۳۴۳۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶ - 23April 2019

بیانیه مجلس در خصوص تقدیر از ارتشی‌ها قرائت شدبه گزارش خبرنگار پارلمانی دفاع‌پرس، وکلای ملت در مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه‌شنبه سوم اردیبهشت) خانه ملت، بیانیه‌ای با امضای ۲۵۲ نماینده در حمایت از ارتش جمهوری اسلامی ایران در صحن علنی مجلس قرائت کردند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از ملت ایران ضمن تبریک اعیاد فرخنده شعبانیه که مصادف با روز ۲۹ فروردین و سالروز ارتش است از اقدامات شایسته این نهاد انقلابی تقدیر می‎کنیم.

امروز ارتش مقتدر پشتوانه عظیمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران است.

ما نمایندگان خانه ملت در بحران زلزله کرمانشاه و سیل اخیر شاهد و گواه بودیم که در مناطق سیل‎زده مردم نیازمند یاری نیرو‌های مسلح بودند که ارتش جمهوری اسلامی در کنار سایر نیرو‌های مسلح، جزء اولین نیرو‌های امداد و نجات بود که در کنار سایر نیرو‌های مسلح همانند دوران دفاع مقدس با تمام توان خود پا به عرصه خدمت گذاشتند و امدادرسانی و خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دادند و در دفاع از جان و مال مردم این سرزمین مقدس لحظه‌ای درنگ نکردند.

ما نمایندگان ایران اسلامی ضمن تشکر از فرماندهان عالی رتبه ارتش جمهوری اسلامی ایران و در حمایت از نیرو‌های چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیرو‌های مسلح، روز ارتش جمهوری اسلامی و حماسه‎آفرینی‌های نیروی زمینی ارتش را به ملت ایران تبریک عرض می‌کنیم و خواستار پرداخت مطالبات این عزیزان بر اساس قوانین جاری هستیم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار