سرهنگ بخشنده خبر داد؛

کشف حوله، اسفنج و روغن موتور آغشته به مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از جدیدترین کشفیات پلیس مبارزه با موادمخدر که محموله اقلام مختلف آغشته به انواع موادمخدر بود، خبر داد.
کد خبر: ۳۴۳۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸ - 23April 2019

کشف حوله، اسفنج و روغن موتور آغشته به مواد مخدربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سرهنگ «محمد بخشنده» رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در‌ خصوص جدیدترین شیوه فعالیت قاچاقچیان اظهار داشت: این افراد برای آنکه به اهداف خود برسند، به دنبال شیوه‌های جدید برای انجام فعالیت‌های خود هستند؛ لذا پلیس هم از این شگرد‌ها غافل نیست و با اشرافیت کامل اطلاعاتی سعی در برملا کردن نقشه‌های سوداگران را دارد.

سرهنگ بخشنده با اشاره به آخرین نمونه کشف شده از قاچاقچیان گفت: در جدیدترین کشفیات پلیس مبارزه با موادمخدر، محموله اقلام مختلف آغشته به انواع موادمخدر بود که کشف و ضبط شد.

وی افزود: در این محموله، حوله‌های آغشته به شش کیلوگرم شیشه و اسفنج آغشته به دو کیلوگرم تریاک را که قاچاقچیان سعی داشتند از طریق محلول کردن موادمخدر در اقلام آن‌ها را جابه جا کنند، کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از قاچاق ۴۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در پوشش روغن موتور خودرو به صورت محلول خبر داد و خاطرنشان کرد: افراد با این تفکر که بتوانند پلیس را فریب دهند با محلول کردن مواد مخدر و پر کردن ظرف‌های روغن موتور سعی داشتند از برند این محصول سوءاستفاده کنند و مواد مخدر را در این پوشش جابه‌جا کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار