برگزاری اختتامیه دوره بصیرت مسئوولان بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در مشهد

آئین اختتامیه چهارمین دوره بصیرت مسئوولین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس این بنیاد، در مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۳۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۱ - 23April 2019

اختتامیه دوره بصیرت مسئوولین بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در مشهد برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، آیین اختتاحیه چهارمین دوره بصیرت معاونین، رؤسا و مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و خانواده آنها با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس این بنیاد و حجت الاسلام «محمدکاظم راشدیزدی» عصر امروز (سه­‌شنبه سوم اردیبهشت‌­ماه) در مشهد برگزار شد.

سردار کارگر در این مراسم اظهار داشت: بانوان پایه و اساس خانواده را تشکیل می‌­دهند. مسئولیت حراست از خانواده، مواظبت از مردها و تربیت فرزندان بر عهده بانوان است.

وی افزود: میزان توانایی و استعداد و قابلیت بانوان نسبت به آقایان قابل مقایسه نیست. مردها یک بعدی و یک وجهی هستند، اما در مقابل زن­‌ها چند بعدی و چند وجهی هستند و این نشانگر استعداد بالای بانوان است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس با تأکید بر اینکه قدردانی از بانوان حد و اندازه ندارد، ادامه داد: مردان موفق و قوی حتماً از خانواده و همسران قوی برخوردار هستند. کسانی که در محیط کار موفق‌­اند معمولاً خانواده موفقی دارند و کسی که در محیط کار دچار تنش می­‌شود قطعاً در محیط خانه با مشکلاتی روبرو است.

وی در پایان ضمن تأکید بر مراقبت از کانون خانواده توسط همسران گفت: کار در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس بنا به مأموریت محوله سخت است ولی در این مسیر با توکل، توسل و تضرع می­‌توان از سختی­‌ها و مشکلات عبور کرد.

در ابتدای این مراسم نیز حجت الاسلام «محمدکاظم راشدیزدی» گفت: بسیاری از مشاغل به سختی مشهور هستند. فرسودگی مشتغلین در این مشاغل از حد معمول بالاتر است. در اسلام برای مرمت این فرسودگی و مرهم برای التیام دردها جایی به نام خانه معین شده است.

وی افزود: خانه در اسلام از جایگاه بالایی برخوردار است و می­‌تواند نقش سازنده و تربیتی در جامعه ایفا کند.

راشد یزدی رعایت اصل مدارا را متذکر شد و گفت: اگر می­‌خواهید فرزندان صالح تحویل جامعه بدهید باید محیط خانه و خانواده را بر اساس معیارهای اسلامی اداره کنید.

وی در پایان علل و عواملی که باعث ایجاد تنش در محیط خانواده می­‌شود را مورد بررسی قرار داد و در ادامه به ارائه راهکارها بر اساس مبانی اسلامی پرداخت.

در حاشیه این مراسم از نرم افزار چند رسانه‌­ای «سواد رسانه­‌ای» رونمایی شد و در پایان از معاونان، رؤسا و مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و خانواده آن‌ها تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها