«مرضیه هاشمی» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

«ترامپ» و همپیمانانش تروریست هستند/ نام آمریکا را با خشونت و کشتار مردم عجین کرده‌اند

خبرنگار آمریکایی‌الاصل شبکه تلویزیونی پرس تی وی گفت: تروریست ترامپ و سایر سیاست‌مدارانی هستند که میلیون‌ها مسلمان را با سلاح‌های کشنده به قتل رسانده‌اند.
کد خبر: ۳۴۳۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۹ - 27April 2019

تروریست ترامپ و همپیمانان اوست/ نام آمریکا را با خشونت و کشتار مردم عجین کرده‌اند«مرضیه هاشمی» خبرنگار و مجری کانال تلویزیونی پرس‌تی‌وی در حاشیه‌ی سفر به تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در تبریز اظهار داشت: آمریکا مهد نقض حقوق بشر است و از زمان حضور ترامپ در کاخ سفید شاهد تشدید تبعیض علیه سیاه‌ پوست‌ها هستیم به طوریکه هزاران انسان بی‌گناه به بهانه‌های مختلف توسط پلیس کشته می‌شوند.

وی افزود: واژه حقوق بشر برای آمریکا مفهومی ندارد، در ایالات متحده در کمال تاسف حقوق مسلمانان را نقض می‌کنند و به ارزش‌های انسانی پایبند نیستند.

مجری آمریکایی‌الاصل پرس‌تی‌وی با بیان اینکه تروریست واقعی ترامپ و هم‌پیمانان او هستند، توضیح داد: سران این کشور مدام در امور سایر ملل‌ دخالت می‌کنند و هرجا پا می‌گذارند خشونت و کشتار مردم بی‌دفاع را به ارمغان می‌آورند؛ آنان با مردم سوریه و عراق چه کردند؟

وی به ترس مقامات آمریکایی از جمهوری اسلامی ایران و تفکر انقلابی مقابله با استکبار اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها میلیاردها دلار برای شکست ایران جهت پیشبرد اهداف‌شان در منطقه هزینه کرده‌اند اما تاکنون چیزی جز ناامیدی نصیب‌شان نشده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار