امیر هادیان:

۱۰ سورتی پرواز در مناطق سیل‌زده اهواز توسط نهاجا انجام شد

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از انجام ۱۰ سورتی پرواز با هدف تسریع در روند امدادرسانی به مردم سیل‌زده اهواز توسط این نیرو خبر داد.
کد خبر: ۳۴۳۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴ - 24April 2019

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، امیر مهدی هادیان در گفت‌وگو با آنا، درباره آخرین اقدامات نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه امدادرسانی به مردم سیل‌زده استان خوزستان اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش با توجه به نیاز مناطق سیل‌زده خوزستان، اقداماتی را از قبیل: اسکان موقت مردم در پادگان‌ها و کوی‌های سازمانی انجام داده است.

وی ادامه داد: برای تسریع در روند امدادرسانی، پل‌های هوایی توسط نهاجا ایجاد شد‌ه‌اند تا از این طریق کمک‌ها و نیاز‌های اولیه مردم به دست سیل‌زدگان رسانده شود. به‌عنوان مثال حدود ۳۰۰ تُن نیاز‌های اولیه مردم شامل چادر، پتو، لوازم بهداشتی و مواد خوراکی با ۱۰ سورتی پرواز توسط پُل هوایی از تهران به اهواز منتقل شده‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: سربازان جان‌برکف ایران اسلامی در نهاجا این امدادرسانی‌ها را توسط هواپیما‌های بوئینگ ۷۴۷، ۷۰۷ و C. ۱۳۰ انجام داده‌اند؛ لذا به مردم اطمینان می‌دهیم روند کمک‌رسانی به‌طور ۲۴ ساعت تا رفع کامل مشکلات ادامه خواهد یافت.

هادیان در پایان گفت: اخیراً نیروی هوایی ارتش برای تسریع در روند امدادرسانی حدود ۵۰۰ نفر از کارکنان خود را از تهران به اهواز توسط پُل هوایی ایجادشده اعزام کرده است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار