سی‌ودومین نمایشگاه کتاب-9/ دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

عرضه سه کتاب جدید از «رهبر انقلاب» در نمایشگاه کتاب/ «انسان ۲۵۰ ساله» به چاپ هشتادم رسید

انتشارات صهبا سه کتاب جدید از رهبر معظم انقلاب را در بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌کند.
کد خبر: ۳۴۳۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱ - 24April 2019

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، انتشارات موسسه ایمان جهادی صهبا، سه کتاب جدید از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب را به سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آورده که دو اثر از این آثار مربوط به شخصیت‌های ادبی و اثر دیگر به مسئله صدور انقلاب می‌پردازد.

«اقبال لاهوری متفکر و مصلح انقلابی» اثری است برگرفته شده از متن سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در مراسم افتتاحیه کنگره بین‌المللی بزرگداشت علامه اقبال لاهوری در اسفند ۱۳۶۴.

این اثر در قالب مجموعه گفتار با قیمت ۲۵۰ هزار ریال و در ۹۴ صفحه منتشر شده است.

«استاد شهریار» در نگاه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به انضمام برخی اشعار و دست‌نوشته‌های استاد شهریار خطاب به ایشان نیز یکی از آثار منتشر شده این ناشر است که در قالب مجموعه گفتار و در ۸۶ صفحه با قیمت ۴۰ هزار ریال به مخاطبین عرضه می‌شود.

«صدور انقلاب» جمع‌آوری موضوعی سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره صدور انقلاب و تبیین آن نیز اثر تازه منتشر شده صهبا است که در ۶۵ صفحه و با قیمت ۴۰ هزار ریال وارد نمایشگاه کتاب شده است.

سه کتاب جدید از «رهبر انقلاب» در نمایشگاه کتاب/ «انسان ۲۵۰ ساله» به چاپ ۸۰ رسید

به گزارش دفاع‌پرس، «چُغُک» رمانی از اتفاقات انقلابی در مشهد، «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» سلسله جلسات استاد سید علی حسینی خامنه‌ای در رمضان المبارک ۱۳۵۳ شمسی، «انسان ۲۵۰ ساله» بیانات مقام معظم رهبری درباره زندگی سیاسی مبارزاتی ائمه معصومین علیهم‌السلام، «مسیح در شب قدر» روایت حضور مقام معظم رهبری در منازل شهدای ارمنی و آشوری، و «دغدغه‌های فرهنگی» شرح مزجی یکی از بیانات محوری مقام معظم رهبری در سال ۱۳۷۳ از جمله آثار پرفروش این انتشارات در سال‌های گذشته بوده است.

کتاب «انسان ۲۵۰ ساله» بیانات مقام معظم رهبری درباره زندگی سیاسی مبارزاتی ائمه معصومین علیهم‌السلام امسال به چاپ هشتادم رسیده است.

سه کتاب جدید از «رهبر انقلاب» در نمایشگاه کتاب/ «انسان ۲۵۰ ساله» به چاپ ۸۰ رسید

انتشارات موسسه ایمان جهادی در غرفه دو، راهروی هشت بخش انتشارات عمومی نمایشگاه از چهارم تا ۱۴ اردیبهشت و از ساعت ۱۰ تا ۲۰ با ارائه‌ی تخفیف ۲۵ درصدی میزبان علاقمندان کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار