واعظی در جمع خبرنگاران:

دو نفر برای سخنگوی دولت معرفی شده‌اند

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: هفته گذشته در جلسه‌ای با آقای رئیس جمهور صحبت‌هایی انجام شد و در نهایت دو نفر برای سخنگویی دولت معرفی شده‌اند که به زودی نتیجه نهایی را اعلام خواهیم کرد.
کد خبر: ۳۴۳۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶ - 24April 2019

واعظی: دو نفر برای سخنگوی دولت معرفی شده‌اندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور ظهر امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره معرفی سخنگوی هیئت دولت اظهار داشت: هفته گذشته در جلسه‌ای با آقای رئیس جمهور صحبت‌هایی انجام شد و در نهایت دو نفر برای سخنگویی دولت معرفی شده‌اند که به زودی نتیجه نهایی را اعلام خواهیم کرد.

وی با اشاره به تصمیم آمریکا در عدم تمدید معافیت‌های نفتی گفت: بحث مهم جلسه امروز درباره تصمیم اخیر آمریکا بود. اعلام کردیم این تصمیم قطعا مانع فروش نفت ایران نخواهد شد.

واعظی افزود: بعد از تصمیم روز دوشنبه آمریکا باید در جلسه دولت به این مسائل می‌پرداختیم این موضوع از دو بعد مهم است اول اینکه از نظر سیاست خارجی مهم است همه باید در دولت دید یکسان به این مساله داشته باشیم، از سوی دیگر باید گزینه‌های مختلف که در گذشته تدوین کرده بودیم را بررسی کنیم.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور تاکید کرد: ما برای این گزینه هم فکر کرده بودیم و در بودجه ۹۸ پیش‌بینی شده بود اگر با برخی محدودیت‌ها مواجه شویم باید کشور را به خوبی اداره کنیم.

واعظی یادآور شد: معلوم است اعلام کاخ سفید، محدودیت‌هایی برای ایران بوجود می‌آورد اما آنها بیشتر دنبال جنگ روانی و دنبال تبلیغات گسترده هستند. از دوشنبه شاهدیم هم اطلاع‌رسانی خوبی صدا و سیما کرده و هم اینکه مردم آگاهی داشتند و مساله را جدی نگرفتند به گونه‌ای که می‌بینیم این مساله تاثیر آنچنانی در بازار ارز و بقیه بخش‌ها نداشته است.

واعظی تاکید کرد: از سوی دیگر باید اطلاع‌رسانی به مردم انجام شود این آخرین تلاش‌های آمریکا است، واشنگتن هر چه در توان داشته انجام داده و تاثیراتش را هم دیده‌ایم. در واقع بعد از ۱۳ آبان اقدامات آمریکا تاثیرگذار نبوده آنها فکر می‌کردند با تروریستی اعلام کردن سپاه اتفاق بزرگی می‌افتد؛ در حالی ‎که این مساله باعث وحدت بیشتر مردم شد، سعی کردند از سیل برای جدا کردن دولت و مردم استفاده کنند. این تصمیم روز دوشنبه هم باعث همبستگی بیشتر می‌شود ما برنامه‌ریزی کردیم دولت و همه قوا زیر زعامت رهبری امور را به خوبی پیش می‌بریم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها