شهید «غلامحسین بالاقلعه»:

برای دفاع از دین مبین اسلام جانم را فدا می‌کنم

شهید «غلامحسین بالاقلعه» در وصیت‌نامه خود آورده است: برای دفاع از خاک و جهان مردم مسلمان و دفاع از دین مبین اسلام و پیروزی اسلام جانم را فدای این اسلام عزیز می‌کنم.
کد خبر: ۳۴۳۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۹ - 13June 2019

برای دفاع از خاک مردم مسلمان و دین مبین اسلام جانم را فدا می‌کنمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «غلامحسین بالاقلعه» در تاریخ دوم دی 1340 در روستای سنخواست از توابع شهرستان بجنورد چشم به جهان گشود. پدرش اسماعیل، کشاورز بود و مادرش سکینه نام داشت. تا دوم متوسطه در رشته انسانی درس خواند و به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت.

غلامحسین بالاقلعه در 28 آبان‌ 1362 در سردشت هنگام درگیری با گروهای ضد انقلاب بر اثر اصابت ترکش به سر شهید و پیکر او در زادگاهش به خاک سپرده شد.

وصیت‌نامه شهید «غلامحسین بالاقلعه»

سلام بر مهدی موعود (عج) و درود فراوان به رهبر انقلاب اسلامی جهان و سلام بر شهدا گلگون کفن کربلا حسین (ع) تا کربلای ایران.

پدر بزرگوارم و مادر مهربانم و برادران و خواهرانم هم اکنون نامه ای را که می نویسم آخرین نامه است و به عنوان وصیت‌نامه وصیتم این است برای دفاع از خاک و جهان مردم مسلمان و دفاع از دین مبین اسلام و پیروزی اسلام جانم را فدای این اسلام عزیز می کنم.

«انا لله و انا الیه راجعون» «ما از خداییم و به سوی او باز خواهیم گشت».

پدر جان و مادر مهربانم امیدوارم مرا حلال کنید در ضمن محل دفن بنده همان زادگاهم باشد فراموش نشود شب های جمعه بر سر مزارم بروید و برای من و تمام شهدا فاتحه بدهید تا روحم شاد شود. امام را تنها نگذارید.

دیگر عرضی ندارم سلامتی شما را از خداوند بزرگ خواهانم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار