سردار ناظری:

بستن معبر آب اقدام مهمی بود که موجب خرسندی مردم منطقه شد

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: بستن معبر آب اقدامی مهم بود که موجب خرسندی مردم منطقه شرق شد.
کد خبر: ۳۴۳۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸ - 24April 2019

بستن معبر آب اقدامی مهم بود که موجب خرسندی مردم منطقه شدبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، جلسه بررسی وضعیت سیلاب سیستان با حضور جانشین فرمانده سپاه سلمان و فرماندهان نواحی فوق در ناحیه بسیج زابل برگزار شد.

سرتیپ دوم پاسدار «محمد ناظری» جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در جلسه بررسی وضعیت سیلاب سیستان در ناحیه مقامت بسیج این شهرستان ضمن ابراز خرسندی از حل مسئله سیلاب در بخش نیاتک سیستان اظهار داشت: بستن معبر آب اقدامی مهم بود که موجب خرسندی مردم منطقه شد.

وی افزود: در این چند روز صحنه‌هایی بسیار زیبا رقم خورد که شامل خوشحالی و خرسندی مردم و همچنین خدمت سبزپوشان استان به مردم بود.

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به دستور فرماندهی سپاه پاسداران کشور مبنی بر رسیدگی به مناطق سیل‌زده ما امروز در حال پیگیری و کمک‌رسانی به این مردم هستیم که در همین راستا بسیج سازندگی استان در کنار نواحی منطقه و همچنین تیپ حضرت علی اکبر علیه السلام در حال خدمت‌رسانی و پیگیری امور هستیم.

سردار ناظری تاکید کرد: بخشی از بسته‌های کمکی جهت توزیع میان سیل‌زدگان رسیده و بخشی دیگر نیز در راه هست و ما منتظریم تا توزیع آغاز شود.

«علی اکبر جعفری» مسئول بسیج سازندگی استان سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه اظهار داشت: گروه‌های جهادی برای حضور در منطقه بسیار اسرار دارند و آماده خدمت‌رسانی به مردم درگیر سیل هستند.

وی افزود: بخشی از کمک‌های جمع آوری شده در حال توزیع هست و الباقی نیز در حال ارسال هست.

مسئول بسیج سازندگی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: مرحله اول در مقابله با سیل مرحله آرام‌سازی بود که به حمدالله انجام شد و این مسئله بسیار مهم بود که مردم نسبت به واقعه احساس آرامش داشته باشند.

جعفری افزود: مرحله بعد که پس از خوابیدن اوضاع بحرانی می‌شود مرحله خدمت‌رسانی هست که وظیفه می‌شود و ما اکنون آمادگی کمک‌رسانی و خدمت‌رسانی به پانصد خانوار را داریم.

وی ادامه داد: اکنون دو موکب ما در منطقه در حال خدمت‌رسانی هست و چند موکب دیگر ما نیز در راه هستند که توانایی خدمت‌رسانی مختلف همچون پخت و توزیع غذا را دارند.

مسئول بسیج سازندگی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: بعد از فروکش کردن آب، مهم‌ترین نیاز مردم خارج کردن گل از خانه‌های مردم و تمیز کردن آن‌ها هست که گروه‌های جهادی نواحی سیستان باید پای کار بیایند و اگر نیاز باشد ما گروه‌های زاهدان رو پای کار می‌آوریم.

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: برای کمک‌رسانی بهتر باید هم‌افزایی شود و کمک‌ها در یک منطقه تجمیع شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها