یمن: شهرستان «الحشاء» به طور کامل پاکسازی شد

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از تامین امنیت و پاکسازی کامل شهرستان «الحشاء» استان الضالع واقع در جنوب این کشور، در یک عملیات تهاجمی گسترده نیرو‌های مقاومت خبر داد.
کد خبر: ۳۴۳۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷ - 24April 2019

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن امروز (چهارشنبه چهارم اردیبهشت ماه) بر ادامه پیشروی نیرو‌های مقاومت این کشور در جبهه‌های مختلف تاکید کرد و اظهار داشت که آن‌ها بر یک شهرستان مهم در جنوب یمن مسلط شدند.

«یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن امروز در یک نشست خبری گفت که «نیرو‌های یمنی موفق شدند در یک عملیات تهاجمی گسترده بر شهرستان الحشاء استان الضالع (جنوب) مسلط شوند».

وی افزود: «عملیات پاکسازی و تامین امنیت الحشاء ۴۸ ساعت طول کشید و طی این مدت ۱۲۴ پایگاه نظامی و ده‌ها روستا به مساحت ۳۶۰ کیلومتر مربع پاکسازی شد».

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن با بیان اینکه عملیات پاکسازی این شهرستان مهم از سه محور صورت گرفت، افزود: ده‌ها نفر از عناصر مزدور وابسته به ائتلاف سعودی از پای درآمدند.

وی در پایان این نشست از همکاری اهالی شهرستان الحشاء به دلیل همکاری با نیرو‌های ارتش یمن و انصارالله تقدیر و تشکر کرد و گفت که ماموریت نیرو‌های محلی ارتش یمن و انصارالله در تامین امنیت دیگر اراضی یمن ادامه دارد.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت که نیرو‌های مقاومت در این عملیات تهاجمی، خسارت جانی و مالی سنگینی را به شبه‌نظامیان ائتلاف سعودی وارد کردند و ده‌ها نفر از مزدوران وابسته به ائتلاف سعودی نیز مجبور به فرار الحشاء شدند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها