یادداشت/ احمد حسینی

آمریکا و یادآوری ماموریت الهی شن‌های طبس

واقعه مهم طبس تفسیر عملی «الم‌تر کیف فعل ربک باصحاب الفیل» بود و ماموریت الهی شن‌های طبس نشان داد هیچ قدرتی نمی‌تواند در صفوف مستحکم ملت و مسئولان ولایتمدار نظام اسلامی خللی وارد کند.
کد خبر: ۳۴۳۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۸ - 25April 2019

آمریکا و یادآوری ماموریت الهی شن‌های طبس

به گزارش دفاع‌پرس از قم ـ احمد حسینی؛ پنجم اردیبهشت سال ۵۹ همچون برگ زرینی در دیوان پر از حماسه تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ثبت شد. صحرای طبس عرصه قدرت نمایی امداد‌های الهی بود که چنان ضرب شستی به عملیات پنجه عقاب آمریکایی‌ها نشان داد که خواب استکبار را برای همیشه به کابوسی دهشتناک تبدیل ساخت.

زمانی که آمریکای جهانخوار تمام توان خود را در قالب نیرو‌های کماندویی موسوم به دلتا به صحنه آورد تا نه تنها به خیال آزادسازی گروگان‌ها بلکه به نیت شوم براندازی نظام و از بین بردن شخصیت‌های موثر و نابود کردن زیرساخت‌های مهم و استراتژیک کشور، عرض اندام کند، قبل از آنکه ماموریت خویش را آغاز کند، با گرفتاری در عذاب الهی متجلی شده در طوفان شن، مضمحل و نابود شد. 

واقعه مهم طبس تفسیر عملی «الم‌تر کیف فعل ربک باصحاب الفیل» بود و ماموریت الهی شن‌های طبس نشان داد هیچ قدرتی نمی‌تواند در صفوف مستحکم ملت و مسئولان ولایتمدار نظام اسلامی که با توکل به خداوند و اراده مستحکم و ایمان قوی پشت سر رهبر خویش ایستاده‌اند و در سمت و سوی نصرت دین خدا گام بر می‌دارند، خللی وارد کند و اندیشه‌های سیاه کاخ‌سفیدنشینان را در هیچ دوره و زمانی یارای مقاومت در برابر سرخی خون شهیدان و اراده با ایمان ملت بزرگ ایران نبوده و نخواهد بود.

امروز در ورود به دهه پنجم انقلاب و با مشاهده امداد‌های غیبی بی شمار در دهه چهارم انقلاب که برگرفته از استقامت و پایداری ملت و درسی که شهیدان والامقام دادند، روز به روز بر اقتدار نظام اسلامی و همدلی روزافزون مردم و مسئولان افزوده می‌شود و از سوی دیگر آمریکا یاوه گویی‌های آخر عمر مستکبرانه خود را سر می‌دهد و با تعبیر وارونه از تروریست، گروهک‌های تروریستی را ایجاد و تقویت نموده و نهاد انقلابی و مردمی سپاه را تروریست می‌خواند و همه این‌ها نشانه این است که این دولت مستکبر همچنان از واقعه طبس درس نگرفته وبیش از پیش به ورطه سقوط خود نزدیک شده است.

واقعه طبس و نتیجه آن نیازمند بازخوانی و درس آموزی برای ملت بزرگوار ایران و سایر ملت‌های آزاده جهان و مایه عبرت برای دشمنان و نظام سلطه است هر چند دشمنان کور هیچگاه از این امداد‌های غیبی عبرت نخواهند گرفت.

در چنین روز باعظمتی، یاد و خاطره شهدای بزرگوار در برابر توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان قسم خورده، بخصوص شهید واقعه طبس، شهید محمد منتظر قائم فرمانده شجاع سپاه استان یزد را گرامی می‌داریم و با ارواح مطهر شهدا در ادامه این مسیر پرافتخار تا تجلی عصر انتظار، تجدید عهد و پیمان می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها