جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

ملت ایران تا خودسازی و تمدن‌سازی به مسیر خود ادامه خواهند داد

امیر سرتیپ «محمد فهمیده» با بیان اینکه استکبار جهانی هر چه دشمنی کند ملت ایران و رهبری همچون نهضت امام حسین (ع) به راه خود ادامه می‌دهند، گفت: ملت ایران تا خودسازی و تمدن‌سازی و تحویل این تمدن نوین اسلام به امام زمان (عج) به مسیر خود ادامه خواهند داد.
کد خبر: ۳۴۳۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲ - 25April 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، امیر سرتیپ «محمد فهمیده» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مراسم گرامیداشت سالروز «شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس» که در امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس برگزار شد اظهار داشت: بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس ماموریت و رسالت حفظ و پاسداری از ارزش‌های دفاع مقدس را بر عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه معجزه و امداد غیبی خدا در منطقه طبس شامل انقلاب اسلامی شد، افزود: این نشان از اخلاص و تدین مردم این منطقه دارد.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد: علما، بزرگان و مردم همواره عشق و ارادت خود را به امام راحل نشان دادند و در پیروی از ائمه اطهار (ع) بیش از یک هزار و 400 سال مجاهدت کردند و خدا نیز بهترین ارمغان را یعنی پیروزی انقلاب اسلامی را به آنها هدیه داد.

فهمیده یادآور شد: در آن زمان دو ابرقدرت شرق و غرب مخالفت علنی بر انقلاب داشتند و وحدت رژیم صهیونیستی در براندازی نظام اسلامی نشان از حقانیت انقلاب بود و آمریکای جنایتکار که قبل از انقلاب تمام کشور در دست آن‌ها بود شکست خورد و منافع آن‌ها در خطر بود.

وی ادامه داد: سفارت‌خانه‌های آمریکا همواره در حال توطئه و خیانت به انقلاب اسلامی بودند و دانشجویان خط امام لانه جاسوسی آمریکا را اشغال کردند و در اختیار گرفتند لذا آمریکا به دنبال عملیات نظامی بود و با تمام قدرت و تاکتیک و تجهیزات و کمک از کشورهای همسایه و جاسوسان داخلی وارد کشور شد.

این مسئول با بیان اینکه آمریکایی ها مطمئن بودند عملیات نظامی «پنجه عقاب» پیروز می‌شود، گفت: طوفان شن و امداد غیبی مانع عملیات آن‌ها شد و خداوند حقانیت انقلاب و نظام اسلام را مقابل تمام استکبار جهانی هدیه کرد.

فهمیده با تأکید بر اینکه استکبار جهانی بداند هرچه دشمنی کند این ملت ایران و رهبری همچون نهضت امام حسین (ع) به راه خود ادامه می‌دهند، مطرح کرد: ملت ایران تا خودسازی و تمدن‌سازی و تحویل این تمدن نوین اسلام به امام زمان (عج) به مسیر خود ادامه خواهند داد.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح با هم وحدت و انسجام دارند و دست ارتش در دستان سپاه قرار دارد و شعار امسال ما نیز «ما پیروزیم» است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار