‍ شورای سیاسی نُجَباء:

رژیم شرور سعودی به جنایات هولناک عادت دارد

جنبش نُجَباء ضمن درخواست برای تحقیق فوری بین‌المللی در خصوص اعدام فجیع ۳۷ شهروند عربستانی، تاکید کرد که رژیم شرور سعودی به جنایات هولناک عادت دارد.
کد خبر: ۳۴۳۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴ - 25April 2019

به گزارش ‌گروه بین الملل دفاع‌پرس در بیانیه شورای سیاسی این جنبش، پادشاهی سعودی رژیمی «شروم» توصیف شده است که به ارتکاب جنایات هولناک عادت دارد و آخرین نمونه آن، اعدام  ۳۷ شهروند بی‌گناه عربستانی به بهانه فتنه مذهبی و اخلال در امنیت ملی می‌باشد.

نُجَباء تأکید کرده است: اقدام غیرانسانی آل‌سعود که در شهرهای ریاض، مکه مکرمه، مدینه منوره، الشرقیه، القصیم و عسیر به اجرا گذاشته شد، هیچ تطابقی با اسلام، حقوق‌بشر و عرف بین‌الملل ندارد.

در این بیانیه با یادآوری برخی جنایات رژیم سعودی، از ایجاد گروهک‌های تکفیری نظیر داعش گرفته تا سازماندهی تروریست‌های انتحاری و کشتار غیرنظامیان در عراق و سوریه و یمن، خاطرنشان شده است: جنايت هولناک اخیر با همه جنايات دیگر فرق دارد، لذا ما به‌خاطر ارزش‌های انسانی در کنار ملت مظلوم عربستان می‌ایستیم.

شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء در انتهای بیانیه، از سازمان‌های حقوق‌بشری و همه آزادگان جهان خواسته است که به مسؤولیت خود در افشای جنایات آل‌سعود عمل نموده و فورا زمینه تحقیق بین‌المللی در خصوص جنایت اخیر را فراهم سازند.

انتهای پیام/ 251

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار