سردار «شکارچی»:

شکست امریکا در طبس اشک رئیس جمهور این کشور را در آورد

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: شکست مفتضحانه آمریکا در واقعه طبس اشک رئیس جمهور وقت این کشور را درآورد.
کد خبر: ۳۴۳۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹ - 25April 2019

به گزارش خبرنگار دفاعی و امنیتی دفاع‌پرس، سردار «ابوالفضل شکارچی» سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در مراسم سالروز واقعه طبس در خراسان جنوبی، اظهار داشت: شن‌های صحرای طبس بلایی بر سر آمریکایی‌ها آورد که در آن زمان رئیس جمهور وقت آمریکا اعتراف کرد که در ساعت 2 بامداد عملیات آنها شکست خورد و از شدت ناراحتی گریه کرد. این در حالی است که آمریکایی‌ها به مدت 6 ماه در صحرای مشابه تمرین کرده بودند که این عملیات را به بهترین شکل انجام دهند.

وی عنوان کرد: این شکست ننگین آمریکایی‌ها به عنوان نقطه قوت برای انقلاب اسلامی شناخته می شود.

شکارچی بیان داشت: بنی‌صدر از قبل با آمریکایی‌ها دست به یکی کرده بود و پس از شکست آنها در صحرای طبس تمام اسناد این واقعه را از بین برد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: امروز شاهد هستیم که انقلاب اسلامی پس از 40 سال اقتدار، پله‌های رشد را طی می‌کند و آمریکا نیز هر روز ضعیف‌تر می‌شود.

این مسئول با اشاره به هشت سال دفاع مقدس اضافه کرد: در دفاع مقدس شاهد بودیم که استکبار جهانی از رژیم بعث عراق حمایت می‌کرد و تجهیزات کامل در اختیار آنها قرار می‌دادند، اما در پایان نظام جمهوری اسلامی ایران بود که پیروز جنگ تحمیلی بود.

وی متذکر شد: دشمن در بسیاری از مناطق کشور توطئه‌های نظامی، اقتصادی و فرهنگی انجام داد که در نهایت این انقلاب اسلامی بود که پیروز شد.

انتهای پیام/ 251

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار