فرمانده تیپ امام صادق (ع) بوشهر خبر داد؛

برگزاری همایش حکمت مطهر در بوشهر

سرهنگ «یدالله کشاورز» گفت: همایش حکمت مطهر، 10 اردیبهشت با حضور نماینده ولی فقیه در استان بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۴۳۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳ - 25April 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «یدالله کشاورز» فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر امروز (پنج‌شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدمات ارزنده‌ای که شهید مطهری به نسل جوان ما ارائه داده در کمتر کسی از بزرگان علمی و فرهنگی کشور مشاهده می‌شود.

کشاورز با تاکید بر اینکه در امر تعلیم و تربیت شهید مرتضی مطهری از شخصیت‌های کم‌نظیر در تاریخ بشریت است، گفت: تمام آثار شهید مطهری بدون استثنا خوب و آموزنده است بنابراین توجه به چنین آثار گرانقدری تکلیف همه نسل‌ها و به ویژه نسل جوان است.

وی با بیان اینکه شهید مطهری تمام عمر گرانقدر خویش را برای آموزش درست تعالیم الهی به انسان‌ها صرف کرده است، یادآور شد: شهید مطهری از مهمترین روشنفکران دینی بود که نقش مهمی در تحریف‌زدایی از دین و ارائه چهره واقعی از اسلام در برابر اندیشه‌های التقاطی از اسلام، به ویژه موج رواج مارکسیستی و ادغام آن با اسلام، تحت عنوان مارکسیسم اسلامی دارد.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه شهید مطهری مورد غضب تحجر، تجددگرایی و التقاط قرار گرفت و به دست همین منحرفان به شهادت رسید، خاطرنشان کرد: همه انسان‌ها نیازمند اسوه و الگویی حسنه در تمام مراحل زندگی خود و به ویژه در زمینه آموزش، تعلیم و تربیت هستند که شهید مطهری بهترین الگو در این موضوعات است.

کشاورز، افزود: شهید مطهری بر اساس رسالت و تعهد دینی خود، متناسب با نیازهای زمانه و مقتضیات روز آسیب‌های عمومی دینی را بررسی و راهکار ارائه کرد و امروز یکی از وظایف مربیان و معلمان ادامه راه شهید مطهری در معرفی اسلام واقعی و زدودن بدعت و التقاط از چهره اسلام است.

وی در پایان با بیان اینکه روز سه‌شنبه ساعت هشت صبح همایش حکمت مطهر با حضور نماینده ولی فقیه حضرت آیت‌الله صفایی بوشهری در تیپ پیاده امام صادق (ع) برگزار می‌شود، گفت: همایش مدیریت جهادی، محفل انس با قرآن کریم، غبارروبی گلزار شهید مدافع حرم در باشی و همایش بصیرت سیاسی از جمله مهمترین برنامه‌هایی است که در این هفته برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها