سی‌ودومین نمایشگاه کتاب-14/ با انتشار کتاب «سکه تقدیر»؛

«روزی روزگاری» به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌آید

تازه‌ترین کتاب نعمت‌الله سعیدی به نام «سکه تقدیر» با موضوع تحلیل سریال «روزی روزگاری» به‌زودی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.
کد خبر: ۳۴۳۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴ - 25April 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌‌پرس، تازه‌ترین کتاب نعمت‌الله سعیدی به نام «سکه تقدیر» با موضوع تحلیل سریال «روزی روزگاری» به‌زودی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

این تحلیل بر اساس مبانی زیبایی شناسی سینمای دینی است که در ۱۸۴ صفحه منتشر شده است.

در معرفی این کتاب آمده است: آثاری مثل «روزی روزگاری» را می‌توان از نظر کارکرد مثل شاهنامه فردوسی یا رباعیات خیام و غزلیات حافظ دانست.

همان‌طور که شاهنامه زبان فارسی را حفظ کرد سریال‌هایی مثل روزی روزگاری نیز می‌توانند فرهنگ ایرانی را حفظ کنند. اهمیت این سریال بیش از هرچیزی به ایرانی بودن آن مربوط است.

روزی روزگاری مجموعه‌ای تلویزیونی به کارگردانی و نویسندگی امرالله احمدجو ساخته سال ۱۳۷۰–۱۳۷۱ است که از شبکه اول ایران پخش شده ‌است. داستان این سریال درباره راهزنی معروف به نام مرادبیگ است که مرحوم خسرو شکیبایی نقش آن را ایفا می‌کند.

کتب دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در غرفه شماره ۴۲ راهروی شماره ۲۰ سالن ناشران عمومی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قرار گرفته و آماده بازدید علاقمندان و دوست داران کتاب و کتابخوانی است.

«روزی روزگاری» به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌آید

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار